Σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων εκπαιδευτικών σε θέματα φυσικών καταστροφών στο σχολικό περιβάλλον

Περίληψη

Τα τελευταία χρόνια η Σχολική Ψυχολογία έχει επικεντρωθεί σε θέματα που αφορούν την προετοιμασία της σχολικής κοινότητας για την αντιμετώπιση ενδεχόμενων κρίσεων.Αναμφισβήτητα όλα τα είδη κρίσεων αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της ζωής, το οποίο όλοι θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε. Ως προς αυτήν την κατεύθυνση, αποτελεί κοινή παραδοχή, σε διεθνές επίπεδο, ότι ο ρόλος της εκπαίδευσης είναι καθοριστικός. Το σχολείο καλείται να προετοιμάσει τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά, όχι μόνο γνωστικά αλλά και συναισθηματικά,προκειμένου να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις προκλήσεις της ζωής και στις ενδεχόμενες κρίσεις (Χατζηχρήστου 2005 in Brock et al. 2005). Έτσι, τα σχολικά συστήματα οφείλουν να είναι πλήρως προετοιμασμένα να αντιμετωπίσουν όλα τα είδη κρίσεων, τόσο εκείνες που μπορούν να προβλέψουν, όσο και εκείνες που δε μπορούν.Σε παγκόσμιο επίπεδο, η εκπαίδευση αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την πρόληψη των επιπτώσεων των φυσικών καταστροφών. Η έκταση των επιπτώσεων που θα προκαλέσει μια φ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In recent years, the School Psychology has focused on issues related to the preparation of the schoolcommunity to address potential crisesUndoubtedly all types of attacks are an integral part of life, which everyone will have to face. In thisdirection, a common assumption, at international level, that the role of education is crucial. Theschool invited to prepare teachers and children, not just cognitively and emotionally, in order toeffectively meet the challenges of life and possible crises. (Chatzichristou 2005 in Brock et al. 2005).So school systems must be fully prepared to face all kinds of crises, both those that can predict, andthose that cannot.Worldwide, education is an important factor in the prevention of natural disasters. The extent of theimpact will cause a natural disaster is inversely proportional to the level of education - populationpreparedness.The objective of this research is to develop training materials, recoverable-school, in the training ofteachers of primary ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44042
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44042
ND
44042
Εναλλακτικός τίτλος
Planning and implementation of educational programms relating to issues of physical disasters in school environment
Συγγραφέας
Νικολόπουλος, Αθανάσιος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος. Τομέας Δυναμικής, Τεκτονικής και Εφαρμοσμένης Γεωλογίας
Εξεταστική επιτροπή
Λέκκας Ευθύμιος
Χατζηχρήστου Χρυσή
Μπάμπαλης Θωμάς
Λόζιος Στυλιανός
Ντρίνια Χαρίκλεια
Αντωναράκου Ασημίνα
Νομικού Παρασκευή
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Γεωεπιστήμες και Επιστήμες Περιβάλλοντος
Λέξεις-κλειδιά
Κρίση; Φυσικές καταστροφές; Σχολικό περιβάλλον; Επιμόρφωση εκπαιδευτικών; Σχεδιασμός προγραμμάτων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
268 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)