Η επίδραση της καταναλωτικής εμπειρίας στην WOM επικοινωνία

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή αποσκοπεί στη μελέτη της έννοιας της εμπειρίας της κατανάλωσης και στη διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην εμπειρία της κατανάλωσης και την επικοινωνία από στόμα-σε-στόμα (word-of-mouth) μεταξύ των καταναλωτών (WOM επικοινωνία). Οι επιμέρους στόχοι της έρευνας είναι έξι. Ο πρώτος στόχος σχετίζεται με τον εντοπισμό των βασικών διαστάσεων που συνθέτουν την εμπειρία της κατανάλωσης και τη δημιουργία μιας αξιόπιστης και έγκυρης κλίμακας για τη μέτρηση της. Ο δεύτερος στόχος αφορά τον προσδιορισμό των παραγόντων που επηρεάζουν αλλά και επηρεάζονται από την εμπειρία της κατανάλωσης. Στον τρίτο στόχο εξετάζεται η σχέση της WOM επικοινωνίας με την εμπειρία της κατανάλωσης τόσο από την πλευρά του WOM δέκτη όσο και του WOM πομπού. Ο τέταρτος στόχος διερευνά το ρόλο των προγραμμάτων συστάσεων (referral programs) στη μετάδοση της WOM επικοινωνίας. Τέλος, ο πέμπτος και ο έκτος στόχος αφορούν την στρατηγικών για τη διαχείριση της εμπειρίας της κατανάλωσης, της WOM επικο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of the present doctoral thesis is to investigate the concept of consumption experience and to examine the relationship between consumption experience and word-of-mouth (WOM) communication of consumers. Specifically, the aim of the study is six-fold. Firstly, to identify the dimensions that consist the construct of consumption experience and to develop and validate a scale for its measurement. Secondly, to investigate the antecedents that impact on consumption experience as well as to determine the consequences of consumption experience on various variables of consumer behavior. Thirdly, to examine the relationship between consumption experience and WOM communication by simultaneously treating consumer, as a WOM receiver and WOM giver. Fourthly, to assess the impact of referral programs on the WOM communication of consumers. The last two objectives of the study aim at developing effective strategies for the management of consumption experience, WOM communication and customer ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44002
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44002
ND
44002
Εναλλακτικός τίτλος
The impact of consumption experience on word-of-mouth communication
Συγγραφέας
Τριανταφυλλίδου, Αμαλία (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Σιώμκος Γεώργιος
Μάλλιαρης Πέτρος
Ρηγοπούλου Ειρήνη
Πανηγυράκης Γεώργιος
Ζαρκάδα Άννα
Αργουσλίδης Πάρης
Νικολόπουλος Ανδρέας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Άλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Καταναλωτική εμπειρία; Επικοινωνία από στόμα σε στόμα; Εμπειρία καταναλωτή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. ( 263; 327 σ.), πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)