Επιπτώσεις του “Τουρισμού Εμπειρίας Καταναλωτών” (Consumer Experience Tourism) στην καταναλωτική συμπεριφορά και στη στρατηγική μάρκετινγκ: εμπειρική διερεύνηση στον κλάδο του οινοτουρισμού

Περίληψη

Η Διατριβή επιχειρεί να συνδέσει τα τρία επιστημονικά πεδία του τουρισμού, του μάρκετινγκ και της καταναλωτικής συμπεριφοράς μέσω του προσδιορισμού των επιπτώσεων του Τουρισμού Εμπειρίας Καταναλωτών (Consumer Experience Tourism), ή Βιομηχανικού Τουρισμού (industrial tourism) στην καταναλωτική συμπεριφορά των επισκεπτών. Ειδικότερα η Διατριβή επιχειρεί να προσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο η τουριστική εμπειρία επίσκεψης στις εγκαταστάσεις μιας επιχείρησης μπορεί να επιδράσει στην καταναλωτική συμπεριφορά των επισκεπτών στο επίπεδο της επωνυμίας της επιχείρησης και ειδικότερα στην άξια της επωνυμίας όπως αυτή γίνεται αντιληπτή από την πλευρά του καταναλωτή/πελάτη (Consumer Based Brand Equity) και στη διαμόρφωση δεσμών προσκόλλησης με την επωνυμία (brand attachment). Το πεδίο του οινοτουρισμού θεωρήθηκε ιδανικό για τη μελέτη των σχέσεων για μια σειρά από λόγους. Οι ερευνητικές υποθέσεις αφορούσαν στην ενσωμάτωση ορισμένων βασικών παραμέτρων καταναλωτικής συμπεριφοράς τουριστικής εμπειρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The Dissertation attempts to link the scientific fields of tourism, marketing, and consumer behavior by investigating the effects of Consumer Experience Tourism (or industrial tourism) on the consumer behavior of visitors. More precisely the study aims at identifying the ways by which the tourism experience of visiting the facilities of a company can impact visitors brand attitudes and behavioral intentions. The emphasis is put on the brand level i.e. Consumer Based Brand Equity and brand attachment. For a number of reasons wine tourism was considered as an ideal field for the study of these relationships. The research hypotheses involved the incorporation of consumer behavior tourism experience and marketing parameters into a conceptual model that would be empirically tested with SEM analysis. The model was designed in accordance with the view that wine tourism provides an excellent opportunity to study the tourism experience in a broadened temporal context and aimed at emphasizing th ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/27163
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/27163
ND
27163
Εναλλακτικός τίτλος
The effects of consumer experience tourism on consumer behavior and marketing strategy: An empirical study in the field of wine tourism
Συγγραφέας
Νέλλα, Αθηνά (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Λυμπερόπουλος Κωνσταντίνος
Σιγάλα Μαριάννα
Χρήστου Ευάγγελος
Λαγός Δημήτριος
Κωνσταντόπουλος Νικόλαος
Παπαθεοδώρου Ανδρέας
Σταυρινούδης Θεόδωρος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Μάρκετινγκ; Τουριστική εμπειρία; Οινοτουρισμός; Τουρισμός εμπειρίας καταναλωτών; Αξία επωνυμίας; Συμπεριφορικές προθέσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
412 σ., πιν., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)