Η προστασία του καταναλωτή από τη διαφήμιση

Περίληψη

Ο σημαντικότερος νομός για την προστασία των καταναλωτών απο τηδιαφήμιση είναι ο νομός 2251/1994 Η έννοια της διαφήμισης όπως αυτήπροσδιορίζεται κυρίως απο τον νομό 2251/1994 και το προεδρικό διάταγμα100/2000 περιλαμβάνει την εμπορική διαφήμιση μορφές της οποίας αποτελούν καιη τηλε-πωληση και η χορηγία Αντίθετα δεν περιλαμβάνει την μη εμπορικήδιαφήμιση Το δικαίωμα των διαφημιζομένων και των καταναλωτών στη διαφήμισηθεμελιώνεται στο Σύνταγμα ως ατομικό δικαίωμα Συνεπώς ο ιδιώτης ο οποίοςθίγεται στο δικαίωμα του της διαφήμισης απο άλλο ιδιώτη έχει το δικαίωμα ναεπικαλεστεί τις σχετικές συνταγματικές διατάξεις οι οποίες θα εφαρμοστούν είτεάμεσα (σε περίπτωση παραδοχής της άμεσης τριτενεργειας) είτε έμμεσα Τοδικαίωμα στη διαφήμιση προστατεύεται και ευθέως απο το Αστικό Δίκαιο απο τοάρθρο 57 του Αστικού Κώδικα Συνεπώς ο προσβληθείς απο ιδιώτη διαφημιζόμενοςη καταναλωτής στο δικαίωμα της διαφήμισης μπορεί να προσφύγει στις έννομεςσυνέπειες των άρθρων 57 59 και 914 του Αστικού Κώδικα Στη διαφ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The mam law on consumer protection from advertisements is Law 2251/1994The concept of advertisement, as defined in Law 2251/1994 and Presidential Decree100/2000 includes commercial advertisements, two forms of which are telesales andsponsorship By contrast, non- commercial advertisements are not included The rightof producers and consumers to advertisement is enshrined in the Constitution aspersonal right Therefore , a private individual whose right to advertisement has beenviolated by another person has the right to invoke the relevant constitutionalprovisions ,which will be enforced either directly(on the assumption of direct effect)or indirectly The right to advertisement is also protected directly by civil law ,Article57 of the Civil Code Therefore, a producer or consumer whose right toadvertisement has been violated by a private individual can seek relief under Articles57, 59 and 914 of the Civil Code The principle of freedom of contract also applies toadvertisements The right to ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24778
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24778
ND
24778
Εναλλακτικός τίτλος
Consumer protection from advertisement
Συγγραφέας
Ζέη, Ειρήνη του Πέτρος
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Νομικών, Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Νομικής. Τομέας Α' Ιδιωτικού Δικαίου
Εξεταστική επιτροπή
Καρακώστας Ιωάννης
Λιβάνης Νικόλαος
Παπαχρίστου Αθανάσιος
Καλλινίκου Διονυσία
Σκορίνη-Παπαρρηγοπούλου Ξένη
Ρούσσος Κλεάνθης
Αυγουστιανάκης Μιχάλης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΝομική Επιστήμη
Λέξεις-κλειδιά
Προστασία καταναλωτή; Διαφημίσεις; Εμπορικές διαφημίσεις; Μη εμπορικές διαφημίσεις; Διαφήμιση ως ατομικό δικαίωμα; Διαφήμιση ως δικαίωμα προσωπικότητας; Αστικός κώδικας άρθρο 57; Συμβατική ελευθερία; Σύμβαση διαφήμισης; Αθέμιτη διαφήμιση; Παραπλανητική διαφήμιση; Συγκριτική διαφήμιση; Άμεση διαφήμιση; Καταχρηστική άσκηση δικαιώματος; Προστασία προσωπικότητας; Ανήλικοι
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
284 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)