Στρατηγική διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες με την υποστήριξη των νέων τεχνολογιών

Περίληψη

Η σημασία της Διαχείρισης των Σχέσεων με τους Πελάτες ως πηγής ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων έχει αναγνωριστεί εδώ και δεκαετίες. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια δίνεται συνεχώς μεγαλύτερη έμφαση και προσοχή με την επέκταση των Νέων Τεχνολογιών, οι οποίες προσφέρουν νέες δυνατότητες τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στους πελάτες. Οι Νέες Τεχνολογίες διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στη διατήρηση των σχέσεων μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών γιατί παρέχουν τη βάση για την οικοδόμηση ισχυρότερων σχέσεων με τους πελάτες. Από την άλλη πλευρά, οι πελάτες αποτελούν την “καρδιά”, το κέντρο της επιχειρηματικής δραστηριότητας και η επιτυχία ενός οργανισμού εξαρτάται από την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης των σχέσεών του με αυτούς. Στην παρούσα εργασία η Διαχείριση Σχέσεων με τους Πελάτες (CRM) ορίζεται ως η στρατηγική και διαδικασία συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων που αφορούν τον πελάτη, κατηγοριοποίησης των πελατών με βάση τη σπουδαιότητά τους για την επιχείρηση, ανάπτυξης επικοινωνίας με τους πελά ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The importance of Customer Relationship Management as a source of competitive advantage has been recognized for decades. However, during the recent years, emphasis and attention have been increasingly given to the expansion of New Technologies which offer new opportunities for both businesses and customers. New Technologies play a critical role in maintaining the relationship between businesses and customers because they provide the basis for building stronger relationships with customers. On the other hand, customers form the “heart”, the center of the business, and the organization success depends on the effective management of relationships with them. In the present research, Customer Relationship Management (CRM) is defined as the strategy and process of collection and analysis of data relating to customers, customer segmentation based on their importance to the business, development of communication with customers and provision of customised services to them. In accordance, e-Cust ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/31748
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/31748
ND
31748
Εναλλακτικός τίτλος
Strategic perspective of CRM implementation in the digital era
Συγγραφέας
Αγαπητού, Χρύσα του Γεώργιος
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Γεωργόπουλος Νικόλαος
Κουρεμένος Αθανάσιος
Σφακιανάκης Μιχαήλ
Οικονόμου Γεώργιος
Χατζόγλου Πρόδρομος
Γεωργακέλλος Δημήτριος
Βρεχόπουλος Αδάμ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα; Διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες; Νέες τεχνολογίες; Επίδοση της διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες; Ισοσταθμισμένη κάρτα βαθμολόγησης; Ηλεκτρονική διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες; Στρατηγική επιχείρησης και διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες; Προβλήματα της στρατηγικής διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxvi, 497 σ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)