Αποτελεσματική διοίκηση οργανισμών με τη χρήση ευέλικτων εφαρμογών πληροφορικής: μελέτη περίπτωσης ΚΕΠ

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η περιγραφή και ο έλεγχος υποθέσεων σχετικά με το βαθμό αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης και η διαδικασία εφαρμογής τεχνολογικών εφαρμογών στη λειτουργία Δημόσιων Επιχειρήσεων και συγκεκριμένα των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.). Ειδικότερα, η μελέτη έχει στόχο να μετρήσει μέσα από τις απόψεις των εργαζόμενων στα Κ.Ε.Π. κατά πόσο ο συγκεκριμένος οργανισμός λειτουργεί σήμερα αποτελεσματικά, αλλά και το κατά πόσο οι νέες τεχνολογίες συμβάλουν θετικά στη λειτουργία του. Για την επίτευξη του συγκεκριμένου σκοπού διεξήχθη ποιοτική έρευνα χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο την ημιδομημένη συνέντευξη. Το δείγμα της έρευνας επιλέχθηκε με τη μέθοδο της σκόπιμης δειγματοληψίας (purposeful sampling) και συγκεκριμένα με τη μέγιστη παραλλαγή (maximum variation). Επιλέχθηκαν δηλαδή εργαζόμενοι που έχουν λίγα ή πολλά χρόνια εμπειρίας στα Κ.Ε.Π. Τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης ανέδειξαν τον αρκετά αποτελεσματικό τρόπο λειτουργίας των Κ.Ε.Π. χάρη σ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this dissertation is to describe and test certain hypotheses regarding the efficiency of the public administration and the process of implementing technological applications to the operation of Public Enterprises and specifically of the Citizens Service Centres. In particular, the study aims to measure through the views of employees in the Citizens Service Centres, whether this organization operates effectively and whether the new technologies contribute positively to its operation. To achieve this goal a qualitative research was carried out using the semi-structured interview as a basic tool. The sample of the research was selected using the purposeful sampling method and in particular the maximum variation. Thus, employees with few or several years of work experience in the Citizens Service Centres were selected. The main findings of the study have shown the efficient operation of the Citizens Service Centres thanks to new technologies. However, other steps are needed to a ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/42468
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42468
ND
42468
Εναλλακτικός τίτλος
Efficient organization administration with the use of flexible informatics applications: case study in Citizens Service Centres
Συγγραφέας
Δέδε, Σοφία (Πατρώνυμο: Πέτρος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Σφακιανάκης Μιχαήλ
Χονδροκούκης Γρηγόριος
Μαραβελάκης Πέτρος
Γεωργακέλλος Δημήτριος
Γεωργόπουλος Νικόλαος
Πέκκα-Οικονόμου Βικτωρία
Παραβάντης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
ΚΕΠ; Πληροφοριακό σύστημα; Αποτελεσματικότητα; Δημόσια διοίκηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
8, xii, 304 σ., πιν., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)