Ανάπτυξη και μελέτη σύνθετων υλικών με μεταλλικά νανοσωματίδια για καταλυτικές εφαρμογές

Περίληψη

Παρά τις τεράστιες βελτιώσεις στην εικόνα, την απόδοση αλλά και την ασφάλεια των οχημάτων, η πλειοψηφία των αυτοκινήτων που κινείται σήμερα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί ως πηγή ενέργειας τα ορυκτά καύσιμα. Λόγω ατελούς καύσης, απελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα ένας μεγάλος αριθμός παραπροϊόντων – όπως άκαυστοι H/C, CO και NOx – που υποβαθμίζει σημαντικά την ποιότητα του αέρα. Τα μεγέθη είναι κάθε άλλο παρά αμελητέα: η συνεισφορά των οδικών μεταφορών σε εκπομπές CO και NO αγγίζει το 30% της συνολικής συνεισφοράς του τομέα των μεταφορών (αυτοκίνηση, τρένα, ναυσιπλοΐα, εναέρια κυκλοφορία) που – με τη σειρά της - ανέρχεται στο 34% και 56% των συνολικών ανθρωπογενών εκπομπών CO και NO αντίστοιχα. Έτσι, σε μια προσπάθεια μείωσης των αρνητικών επιπτώσεων τόσο στην υγεία των έμβιων οργανισμών όσο και στο περιβάλλον γενικότερα, οι αρμόδιοι παγκόσμιοι και ευρωπαϊκοί ρυθμιστικοί φορείς επιβάλουν συνεχώς αυστηρότερα άνω όρια εκπομπής ρύπων. Το νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει στην Ευρώπη, γνωστό και ως ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Despite the great improvements in design, efficiency and safety, the majority of vehicles currently on the streets still utilizes fossil fuels as their source of energy. Due to incomplete combustion, a large number of byproducts – like unburned H/Cs, CO and NOx - are released in the atmosphere, significantly degrading air quality at a scale anything but small: the automotive transport sectors’ contribution to CO and NO emissions reaches 30% of the total transport sector (train, marine, aviation etc.) accounting, in turn, for 34% and 56% of the total anthropogenic CO and NO emissions. In an attempt to reduce the negative effects not only on health of living organisms but also on the environment in general, global and European authorities and policy makers, are imposing increasingly stricter emission limits. The relevant legislation in Europe, also known as Euro, requires CO and HCs emissions to be significantly reduced (37% and 89% respectively from EuroIII to EuroV) and almost zeroed i ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/42080
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42080
ND
42080
Εναλλακτικός τίτλος
Development and study of novel materials with metal nanoparticles for three way catalytic applications
Συγγραφέας
Ντεζέ, Ευαγγελία (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών. Τμήμα Χημείας
Εξεταστική επιτροπή
Φρουδάκης Γεώργιος
Κατσαρός Φώτιος
Στεριώτης Θεόδωρος
Παπαγεωργίου Σέργιος
Τρικαλίτης Παντελής
Τριανταφυλλίδης Κωνσταντίνος
Μήλιος Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΧημεία
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΝανοτεχνολογία
Λέξεις-κλειδιά
Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας (ΤΚΜ); Υπερδιακλαδισμένα πολυμερή; Μεσοπορώδης πυριτία; Χαλκός (Cu); Παλλάδιο (Pd); Υποβοηθούμενος εμποτισμός; Αναγωγή ΝΟ; Προσομοίωση καυσαερίων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
255 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)