Η χρήση του ιστολογίου στην εκπαίδευση: απόψεις διαχειριστών-εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Περίληψη

Το ιστολόγιο είναι ένα από τα εργαλεία Web. 2 που καθιστά περισσότερο δυνατή τη διάδραση, τη συνεργασία και τον διαμοιρασμό υλικού. Η αξιοποίησή του στον χώρο της εκπαίδευσης μπορεί να συμβάλει σε διάφορες παραμέτρους της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η παρούσα διδακτορική διατριβή στοχεύει στη θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση του εκπαιδευτικού ιστολογίου. Ειδικότερα, το εμπειρικό μέρος της ανιχνεύει τον τρόποι διαχείρισης και αξιοποίησης του εκπαιδευτικού ιστολογίου από διαχειριστές-εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αναζητούνται, επιπλέον, οι παρατηρήσεις τους από την αξιοποίηση του ιστολογίου στη διδασκαλία τους και οι απόψεις τους για την αποτελεσματικότητά του ως εκπαιδευτικού εργαλείου. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η επισκόπηση πεδίου και η συλλογή δεδομένων έγινε με την αποστολή, συμπλήρωση και υποβολή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The blog is one of the Web. 2 tools which makes it possible to interact, collaborate and share material. Its use in the field of education can contribute to various aspects of the educational process. This PhD dissertation aims at the theoretical and empirical approach of the educational blog. In particular, the empirical part detects ways of managing and exploiting the educational blog by primary and secondary school administrators-educators. Their observations are also sought from the use of the blog in their teaching and their views on its effectiveness as an educational tool. The method used was field survey and data collection was done by sending, completing and submitting an electronic questionnaire.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40885
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40885
ND
40885
Εναλλακτικός τίτλος
Using blogging in education: primary and secondary administrators-teachers' views
Συγγραφέας
Μιτιντζή, Ευανθία (Πατρώνυμο: Αναστάσιος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Χατζηδήμου Δημήτριος
Μπίκος Κωνσταντίνος
Σταμοβλάσης Δημήτριος
Μαυροσκούφης Δημήτριος
Κουγιουρούκη Μαρίνα
Φαχαντίδης Νικόλαος
Στραβάκου Πελαγία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτικό ιστολόγιο; Εκπαιδευτική τεχνολογία; Νέες τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας; Επισκόπηση πεδίου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
358 σ., πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)