Κειμενοκεντρική προσέγγιση και διαδίκτυο: η διεύρυνση του λεξιλογίου των μαθητών με τη χρήση του ιστολογίου (blog)

Περίληψη

Στην παρούσα έρευνα ο όρος κειμενοκεντρική προσέγγιση είναι το αντικείμενο εξέτασης, το οποίο αποτελεί τη φιλοσοφία που διαπνέει τα καινούργια Αναλυτικά Προγράμματα και τα σχολικά εγχειρίδια του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας. Επιπλέον, η εισαγωγή της Ψηφιακής Τεχνολογίας στην εκπαίδευση αποτελεί έναν άλλο βασικό άξονα της διαμόρφωσης των νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων, που συνοδεύεται από μια διαφορετική αντίληψη της μαθησιακής και διδακτικής διαδικασίας και για αυτό το λόγο δεν είναι εύκολο να ενταχθεί άμεσα και να εφαρμοστεί στην εκπαιδευτική πραγματικότητα. Η εκπαίδευση, επομένως, καλείται να ανταποκριθεί στη σύγχρονη πρόκληση για την ανάπτυξη εκείνων των δεξιοτήτων που θα οδηγήσει τους μαθητές στην οικοδόμηση της γνώσης και της επικοινωνίας. Η κειμενοκεντρική προσέγγιση του λεξιλογίου με τη χρήση του ιστολογίου (blog) συνιστά μία αποτελεσματική διδακτική πρόταση που διασφαλίζει τη γλωσσική ικανότητα του διδασκομένου και την παράλληλη διεύρυνση της επικοινωνιακής ικανότητάς του. ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In this research, the term genre-based approach is investigated, which is included in the philosophy of the new Curriculum and the textbooks of Modern Greek Language. Moreover, the introduction of Digital Technology in education is another key point in the development of the new Curricula, accompanied by a different perception of the learning and teaching process and therefore it is not easy to be immediately integrated and applied, within the educational reality. Thus, education is called to respond to the contemporary challenge in developing the skills that will lead learners to construct knowledge and communication.The genre-based approach to the vocabulary using the blog constitutes an effective teaching proposal that ensures the linguistic ability of the learner and the broadening of his/her communication capacity. The use of digital tools, like the blog and educational software, along with the implementation of genre-based approach in the expansion of vocabulary achieves the comb ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40022
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40022
ND
40022
Εναλλακτικός τίτλος
Genre-based approach and the internet: expansion of the vocabulary of learners with the use of blog
Συγγραφέας
Τρυφιάτης, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Πέτρος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Σπανός Γεώργιος
Κυνηγός Πολυχρόνης
Φουντοπούλου Μαρία-Ζωή
Μικρός Γεώργιος
Μαγουλά Ευγενία
Μιχάλης Αθανάσιος
Βέρδης Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Λεξιλόγιο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
306 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)