Διαπολιτισμικότητα και αειφορία στην εκπαίδευση: αντιλήψεις των εκπαιδευτικών του γυμνασίου

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή με τίτλο “Διαπολιτισμικότητα και αειφορία. Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών του Γυμνασίου” χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και ερευνητικό. Στο θεωρητικό μέρος μελετώνται οι έννοιες της διαπολιτισμικότητας, της αειφορίας, αλλά και της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και της αειφόρου ανάπτυξης, καθώς και οι δυνατότητες σύνδεσής τους σε επίπεδο αρχών, σκοπού και αξιών.Στο ερευνητικό μέρος της διατριβής παρουσιάζονται τα ευρημάτα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε καθηγητές γυμνασίου, οι οποίοι διδάσκουν σε σχολικές μονάδες της περιφέρειας Αττικής. Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνήσει τις αντιλήψεις και τις γνώσεις των εκπαιδευτικών του γυμνασίου αναφορικά με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, την αειφόρο ανάπτυξη και τις δυνατότητες και τα πεδία για τη μεταξύ τους σύνδεση.Μέσα από τη θεωρητική προσέγγιση προέκυψε ότι υφίστανται σημαντικές δυνατότητες σύνδεσης, διασταύρωσης και συμπόρευσης της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης με την αειφόρο ανάπτυξη, ενώ η εμπειρική ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present doctoral dissertation, entitled “Interculturalism and sustainability – The views of Junior High School teachers” is separated into two sections, the theoretical section and that of research. The former comprises a study of the concepts of interculturalism and sustainability, intercultural education and sustainable development, as well as of their potential connection on the level of principles, objective and values.The latter section includes a presentation of the findings of the research that was carried out on Junior High School teachers currently employed within the region of Attica. The purpose of this research was to investigate the views and knowledge of Junior High School teachers concerning intercultural education, sustainable development, the possibility of linking the two and the fields where such a link can be established.The theoretical approach yielded the conclusion that the potential for connecting, intertwining and juxtaposing intercultural education and sus ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39905
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39905
ND
39905
Εναλλακτικός τίτλος
Interculturalism and sustainability: the views of junior high school teachers
Συγγραφέας
Καδιγιαννόπουλος, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Αθανάσιος)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Νικολάου Γεώργιος
Κατσίκης Απόστολος
Πουρνάρη Μαρία
Κωνσταντίνου Χαράλαμπος
Μαυρίδης Δημήτριος
Τσιούμης Κωνσταντίνος
Φλογαΐτη Ευγενία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Διαπολιτισμικότητα; Διαπολιτισμική εκπαίδευση; Αειφορία; Αειφόρος ανάπτυξη; Αντιλήψεις εκπαιδευτικών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
397 σ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)