Διαδικτυακοί διαλογικοί πράκτορες για την υποστήριξη της συνεργατικής μάθησης

Περίληψη

Τις τελευταίες δεκαετίες, έχουν γίνει πολλά βήματα προόδου γύρω από την ανάπτυξη πρακτόρων λογισμικού που αλληλεπιδρούν με τον εκπαιδευόμενο μέσω φυσικής γλώσσας. Ευφυείς διαλογικοί πράκτορες έχουν αναπτυχθεί και χρησιμοποιηθεί επανειλημμένα ως παιδαγωγικά εργαλεία για την ενίσχυση των κινήτρων μάθησης, καθώς και της εμπλοκής των εκπαιδευόμενων σε συνθήκες ατομικής διδασκαλίας. Έρευνες δείχνουν, επίσης, πως οι διαλογικοί πράκτορες μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά για την υποστήριξη του διαλόγου των εκπαιδευόμενων στο πλαίσιο δραστηριοτήτων συνεργατικής μάθησης υποστηριζόμενης από υπολογιστή (ΣΜΥΥ). Υπό το πρίσμα της ΣΜΥΥ, η διατριβή διερευνά μια νέα γενιά ευέλικτων διαλογικών πρακτόρων, οι οποίοι υιοθετούν στρατηγικές παρέμβασης που μπορούν να εφαρμοστούν ανεξαρτήτως γνωστικού πεδίου και προέρχονται από το παιδαγωγικό πλαίσιο του ακαδημαϊκά παραγωγικού λόγου (ΑΠΛ). Με βάση τα ευρήματα των εκπαιδευτικών αναφορικά με τα κύρια χαρακτηριστικά εποικοδομητικών συζητήσεων που λαμβάνο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Over the past decades, great strides have been made towards the development of software agents that engage in natural language interactions with the learner. Intelligent conversational agents have been developed and used repeatedly as pedagogical tools for fostering students’ motivation and engagement in individual learning settings. Research has also provided evidence that conversational agents can effectively be used to support peer discourse in the context of computer-supported collaborative learning (CSCL) activities. Through the lens of CSCL, this work explores a new generation of adaptable conversational agents employing domain-independent intervention strategies, which originate from the classroom discourse framework of academically productive talk (APT). Based on teachers’ exploration of core features of constructive classroom conversations, APT highlights a set of useful discussion facilitation strategies and norms that can enhance learning and promote students’ equitable and ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38148
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38148
ND
38148
Εναλλακτικός τίτλος
Web-based conversational agents for collaborative learning support
Συγγραφέας
Τέγος, Στέργιος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Δημητριάδης Σταύρος
Βασιλειάδης Νικόλαος
Τσιάτσος Θρασύβουλος
Καρατζά Ελένη
Καραγιαννίδης Χαράλαμπος
Παπαδόπουλος Παντελής
Weinberger Armin
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Διαλογικοί πράκτορες; Συνεργατική μάθηση υποστηριζόμενη από υπολογιστή; Ακαδημαϊκά παραγωγικός λόγος; Δυναμικές διαλογικές παρεμβάσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
265 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)