Σχεδιασμός και μελέτη παραμετροποιημένου συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης στο διαδίκτυο στα πλαίσια προστασίας δασογεωργικών οικοσυστημάτων

Περίληψη

Η ηλεκτρονική μάθηση και οι μορφές της, έχουν εισαχθεί εδώ και πολλά χρόνια σε όλα τα επίπεδα και τα είδη της εκπαίδευσης, με πολλές θεωρίες σχετικά με την σωστή μέθοδο προσέγγισης. Το ηλεκτρονικό μάθημα κινείται στα πλαίσια της αλληλεπίδρασης του τριγώνου εκπαιδευτή, εκπαιδευόμενου, και όλων των περιεχομένων του ηλεκτρονικού μαθήματος. Για την ολοκλήρωση αυτής της προσπάθειας, αρχικά αποσαφηνιστήκαν όροι, ορισμοί και ζητήματα που σχετίζονται αρχικά με την μάθηση, τους τρόπους διδασκαλίας την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, την ηλεκτρονική μάθηση, την υβριδική ηλεκτρονική μάθηση και την τηλεδιάσκεψη. Βάσει της ανασκόπησης της βιβλιογραφίας, καταγράφηκαν όλα τα χαρακτηριστικά ενός πλήρους ηλεκτρονικού μαθήματος τα οποία θα πρέπει να περιλαμβάνει στη δομή του, ανάλογα με τον ρόλο που επιτελούν οι κατηγορίες χρηστών που το πλαισιώνουν και το χρησιμοποιούν. Οι ανάγκες διαφοροποιούνται ανάλογα με τον τομέα που εφαρμόζεται η ηλεκτρονική μάθηση, με βάση τις ιδιαιτερότητες που έχει και τις απαιτήσει ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

E-learning and its forms have been introduced for many years at all levels and types of education, with many theories about the proper approach regarding the method. The e-learning course, interacts within the triangle of the teacher, the student, and the contents of the e-course. Initially we tried to clarify the terms, definitions and issues which originally related to learning, teaching methods, distance learning, e-learning, hybrid online learning and video-conferencing. Based on the literature review, all the characteristics of a full e-course that should be included in its structure were recorded, depending on the role performed by the groups of users that participate and use it. The needs vary depending on the sector that e-learning is applied, based on the particularities of that sector and the requirements of the learning model that is going to be applied. Upon completion of the review of the literature, the conceptual and methodological framework of e-learning was investigate ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38027
ND
38027
Εναλλακτικός τίτλος
Design and study of a customized system for e-learning for Agroforest ecosystems protection
Συγγραφέας
Κυρκενίδης, Ιωάννης Βασίλειος
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος. Τομέας Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Φυσικών Πόρων. Εργαστήριο Δασικής Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Ανδρεοπούλου Ζαχαρούλα
Μάνος Βασίλειος
Ράγκου Πολυξένη
Λεφάκης Παναγιώτης
Βλαχοπούλου Μάρω
Μάνθου Βασιλική
Μπουρνάρης Θωμάς
Επιστημονικό πεδίο
Γεωργικές Επιστήμες
Γεωργία, Δασοκομία, και Αλιεία
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονική μάθηση; Πρότυπο ηλεκτρονικό μάθημα; Πολυκριτηριακή ανάλυση; Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης; Αγροδασικά συστήματα; Ερευνητική μέθοδος Delphi
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
321 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού Μη εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα