Η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) στην ενδοεπιχειρησιακή επιμόρφωση των ελληνικών τραπεζών: παράγοντες αποτελεσματικότητας

Περίληψη

Επιδίωξη της παρούσας ερευνητικής διδακτορικής διατριβής είναι η εμβάθυνση σε σημαντικές πτυχές της αξιολόγησης της Ηλεκτρονικής Μάθησης, όπως αυτή υλοποιείται σήμερα στα σύγχρονα ενδοεπιχειρησιακά περιβάλλοντα και ειδικότερα στα Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Η έρευνα επιχειρεί αρχικά να καταγράψει και να αξιολογήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν τη συμμετοχή των εργαζομένων σε επιμορφωτικά προγράμματα Ηλεκτρονικής Μάθησης. Φιλοδοξεί δηλαδή να προσεγγίσει πολύπλευρα τα εμπόδια αλλά και τους διευκολυντές που πιθανόν αντιμετωπίζουν οι τραπεζικοί υπάλληλοι κατά τη συμμετοχή τους στην καινοτομική αυτή μορφή επιμόρφωσης. Σημαντικός επίσης ερευνητικός άξονας είναι και η εκτίμηση της μεταφοράς των γνώσεων και δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν από την Ηλεκτρονική Μάθηση, το κατά πόσον δηλαδή οι εργαζόμενοι εφαρμόζουν τελικά γνώσεις, δεξιότητες και συμπεριφορές που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης. Ακόμη, επιχειρείται η καταγραφή όλων εκείνων των παραμέτρων π ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present doctoral research examines important aspects of the evaluation of e-learning, as implemented today in modern enterprise environments and specifically in Financial Institutions in Greece. The research attempts to record and evaluate the factors that influence employee participation in online learning training programs, and assess barriers and facilitators that bank personnel faces during their participation in this innovative form of training. The study also evaluates whether workers eventually apply knowledge, skills and attitudes acquired during the training, i.e. estimate the degree of the transfer of e-learning. It also aims to record all parameters that positively or negatively influence the implementation of newly acquired knowledge in the workplace. In addition, the findings can be used to outline the profile of the employees who participate in e-learning programs and detect potential representative types of users, based on demographic and other individual characteris ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/35762
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/35762
ND
35762
Εναλλακτικός τίτλος
E-learning in greek financial institutions: effectiveness factors
Συγγραφέας
Ζγούβα, Αλεξάνδρα (Πατρώνυμο: Αλέξανδρος)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Μπίκος Κωνσταντίνος
Παπαναούμ Ζωή
Δαγδιλέλης Βασίλειος
Χατζηδήμου Δημήτριος
Μπονίδης Κυριάκος
Ζαρίφης Γεώργιος
Δημητριάδης Σταύρος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονική μάθηση; Χρηματοπιστωτικά ιδρύματα; Επιμόρφωση; Αποτελεσματικότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
450 σ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)