Επιχειρηματική εκπαίδευση, κίνητρα και πολιτισμικό υπόβαθρο
Περίληψη
Στην παρούσα διατριβή εξετάζεται ο σύγχρονος ρόλος της επιχειρηματικής εκπαίδευσης και της κουλτούρας στη διαμόρφωση επιχειρηματικών κινήτρων. Μέσα από τη συλλογή και επεξεργασία ερωτηματολογίων, η συγκεκριμένη διδακτορική διατριβή στο εμπειρικό μέρος εστιάζει στην αποτελεσματική αξιολόγηση των αποτελεσμάτων για το ρόλο της επιχειρηματικής εκπαίδευσης και προτείνει τρόπους για να γίνει περισσότερο αποτελεσματική. Πιο συγκεκριμένα, στο σύγχρονο ελληνικό οικονομικό περιβάλλον αναδεικνύεται και διερευνάται ο ρόλος της εκπαίδευσης στην επιχειρηματική κινητικότητα των νέων αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η ανάλυση επεκτείνεται στις βασικές έννοιες της επιχειρηματικότητας, επιχειρηματικής εκπαίδευσης, τις επιμέρους κατηγορίες κινήτρων όπως: προσωπικά κίνητρα, κίνητρα τα οποία συνδέονται με την επιστημονική γνώση, την επιχειρηματική ευκαιρία, τη διαθεσιμότητα των πόρων, τα κοινωνικά δίκτυα και την προηγούμενη εργασιακή εμπειρία του επίδοξου επιχειρηματία. Για τη διερεύνηση του ρόλου της ε ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
In this thesis, the aim was to examine the role of entrepreneurship education and culture in shaping business incentives. In general, the various definitions of entrepreneurship until today include different dimensions. In this case, the definition of entrepreneur includes the concept of wealth accumulation, innovation, but also the coordination and organization of the firm, but also the ability to take risks. As shown by the analysis for the Greek reality by sketching the profile of Greek entrepreneurs in the 19th and 20th century, it seems that entrepreneurship was rather a privilege of an elite, stressing the importance of social networks which have made the decision to undertake business ventures easier. Another important conclusion drawn was that the profile of Greek entrepreneurs of the time was authoritarian, mostly originating either from families with high social status, whether they had received training abroad. Today, the role of business education seems to interfere with th ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.72 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.