Η επίδραση παιδιού με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχέση των γονέων του

Περίληψη

Η παρούσα έρευνα διερεύνησε την επίδραση που ασκεί ένα παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχέση των γονέων του. Είχε ως στόχο να μελετήσει την ποιότητα της επικοινωνίας των γονέων ενός παιδιού με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τη συζυγική ικανοποίηση των γονέων που έχουν παιδί με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς επίσης τη σεξουαλική αλληλεπίδραση των γονέων που έχουν παιδί με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επίσης, σκοπός ήταν η εκτίμηση της αυτοαντίληψης των γονέων ενός παιδιού με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, των κοινωνικών συναναστροφών και σχέσεων ενός ζευγαριού που έχει ένα παιδί με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Τέλος, η συγκεκριμένη έρευνα έκανε μία επισκόπηση των οικογενειακών αναγκών των γονέων που έχουν ένα παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και μελέτησε το επίπεδο ικανοποίησης από τη ζωή των γονέων που έχουν ένα παιδί με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Ο πληθυσμός - στόχος της έρευνας ήταν γονείς που ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present study investigated the influence that a child with special educational needs has in relation to his/her parents. The aim was to study the quality of communication of parents of children with and without special needs, the marital satisfaction of those parents, as well as the sexual interaction of parents of children with and without special needs. Additionally, the aim was to assess the self-concept of parents of a child with and without special needs, the social network of a couple who have a child with and without special needs. Finally, this research recorded the family needs of parents who have a child with special needs and studied the level of life satisfaction of the parents who have a child with and without special needs.The participants of the research were parents who have a child with special needs. In order to be able to do comparative tests of attitudes of the target population, compared to the general population, a control group was selected, which consisted o ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37782
ND
37782
Εναλλακτικός τίτλος
The influence that a child with special educational needs has in relation to his/her parents
Συγγραφέας
Φραγγογιάννη, Μαρία-Ευτέρπη του Ιωάννης
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Προσχολικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Κυπριωτάκη Μαρία
Κορνηλάκη Αικατερίνη
Μαρκοδημητράκη Μαρία
Μανωλίτσης Γεώργιος
Λιναρδάκης Μιχαήλ
Κουρκούτας Ηλίας
Χανιωτάκης Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Η επίδραση παιδιού με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχέση των γονέων του; Παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες; Επισκόπηση των οικογενειακών αναγκών; Κοινωνικές συναναστροφές και σχέσεις; Αυτοαντίληψη; Σεξουαλική αλληλεπίδραση; Συζυγική ικανοποίηση; Ποιότητα επικοινωνίας; Γονείς παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες; Επίπεδο ικανοποίησης από τη ζωή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
900 σ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)