Ανάπτυξη διαδικτυακού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος και μελέτη της συμβολής του στην ενίσχυση προ - επαγγελματικών δεξιοτήτων ατόμων με διαταραχές του αυτιστικού φάσματος
Περίληψη
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην εκπαίδευση παιδιών με διαταραχές του αυτιστικού φάσματος είναι ένα δυναμικό πεδίο που συνδέει τους ερευνητικούς τομείς της εκπαιδευτικής τεχνολογίας και της ειδικής εκπαίδευσης. Αυτή η διατριβή μελετά το ρόλο των ΤΠΕ στην επαγγελματική εκπαίδευση των ατόμων με αυτισμό και την επίδραση του συναισθήματος στην μαθησιακή διαδικασία. Για το σκοπό αυτό, παρουσιάζεται ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η αξιολόγηση μέσω πειραματικών διδασκαλιών, ενός πρωτότυπου εκπαιδευτικού διαδικτυακού λογισμικού, το οποίο στοχεύει στην ανάπτυξη προ-επαγγελματικών δεξιοτήτων από μαθητές με χαμηλής λειτουργικότητας αυτισμό που φοιτούν σε σχολεία Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Για την παρακολούθηση της μαθησιακής εξέλιξης κατά τη διάρκεια των πειραματικών διδασκαλιών χρησιμοποιείται μια μεθοδολογία η οποία, εκμεταλλευόμενη δεδομένα προερχόμενα από πολλές διαφορετικές πηγές, αξιολογεί τις επιδόσεις κάθε μαθητή σε συνδυασμό με το επίπεδο διέγερσης του, ε ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The use of Information and Communications Technologies in education of children with autistic spectrum disorders is a dynamic field that connects the research areas of special education and educational technology. This thesis studies the role of ICT in the education of people with autism, focusing on the development of pre-vocational skills by teenagers and young adults. To this purpose, the design, development and evaluation of an original educational online software through experimental teaching, are presented. The software aims to develop pre-professional skills of students with low-functioning autism, who attend schools of Special Vocational Education. The learning process during the experimental sessions is monitored according to a methodology which, by exploiting data from many different sources, evaluates the performance of each student in conjunction with their level of stimulation, thus offering better long-term monitoring of their learning course and the ability to improve th ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (20.86 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.