Ανάπτυξη δημιουργικών εικαστικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό: ένα συμπεριφορικό - αναλυτικό μοντέλο διδασκαλίας
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η βελτίωση των εικαστικών δημιουργικών δεξιοτήτων τριών παιδιών με αυτισμό, μέσω της μίμησης προτύπου, της τμηματικής βοήθειας και της παροχής ενίσχυσης σε συνάφεια με την επιθυμητή συμπεριφορά. Για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της παρέμβασης χρησιμοποιήθηκε ο ατομικός πειραματικός σχεδιασμός με πολλαπλές γραμμές βάσης σε τρεις κατηγορίες αντιδράσεων. Οι κατηγορίες αντιδράσεων που περιλάμβαναν από τρεις έως τέσσερις αρχάριους, μέσους και προχωρημένους στόχους, καθώς επίσης και τα τέσσερα κριτήρια της αξιολόγησης της δημιουργικότητας, ορίστηκαν λειτουργικά. Δεδομένα συλλέχτηκαν για όλες τις συνθήκες της έρευνας, για τη γραμμή βάσης, την παρέμβαση, τον προέλεγχο, το μετέλεγχο, τους διδασκόμενους στόχους και τους στόχους γενίκευσης, καθώς επίσης και για τις συνεδρίες γενίκευσης σε νέο πρόσωπο και διατήρησης των κεκτημένων αντιδράσεων ένα μήνα μετά την ολοκλήρωση της έρευνας. Η έρευνα έδειξε ότι με την εισαγωγή της παρέμβασης υπήρξε συστηματική και μεγά ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (8.3 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.