Σχέση ικανοποίησης του πελάτη και χρηματοοικονομικής απόδοσης επιχειρήσεων: εμπειρική και αναλυτική προσέγγιση

Περίληψη

Μέσα σε ένα ιδιαίτερα έντονο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον τόσο η ποιότητα του προϊόντος και των υπηρεσιών που προσφέρει μία επιχείρηση όσο και η συνακόλουθη ικανοποίηση ή μη ικανοποίηση των πελατών, είναι ζητήματα πολύ σημαντικά για την επιτυχία της επιχείρησης. Κεντρικός άξονας της σύγχρονης επιχείρησης αποτελεί η φιλοσοφία ότι η συνεχής βελτίωση των επιχειρηματικών επιδόσεων σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με τη βέλτιστη ικανοποίηση των πελατών με ταυτόχρονη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για αυτούς.Σε καθαρά ερευνητικό επίπεδο, πολλές εμπειρικές μελέτες προσπάθησαν να συνδέσουν την ικανοποίηση των πελατών με τις επιδόσεις των επιχειρήσεων όπως, την πίστη, την παραγωγικότητα, την κερδοφορία, τη φήμη, το μερίδιο αγοράς, την απόδοση των μετοχών, τα χρηματοοικονομικά αποτελέσματα. Τα αποτελέσματα των μελετών αυτών επιβεβαίωσαν την ύπαρξη μιας θετικής όσο και μια αρνητικής συσχέτισης μεταξύ της ικανοποίησης των πελατών και των επιδόσεων μιας επιχείρησης. Η παρούσα διδακτορική διατριβή έχει ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In a particularly strong international competitive environment both product quality and services offered by a company and the subsequent satisfaction or non-satisfaction of the customers, are issues of great importance for business success. Central to the modern enterprise is the philosophy that the continuous improvement of business performance directly or indirectly associated with the optimal customer satisfaction while creating added value for them.In research level, many empirical studies have tried to link customer satisfaction with business performance such as loyalty, productivity, profitability, reputation, market share, return on equity, financial results. The results of these studies confirmed the existence of a positive and a negative correlation between customer satisfaction and performance of an enterprise.This thesis has as subject the association, both for the mobile phone industry and the banking sector, the customer satisfaction with the business performance using ind ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37599
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37599
ND
37599
Εναλλακτικός τίτλος
The relationship between customer satisfaction and financial business performance: empirical and analytical approach
Συγγραφέας
Δρόσος, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Πασχάλης)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Σίσκος Ιωάννης
Θεοδωρίδης Ιωάννης
Γρηγορούδης Ευάγγελος
Ματσατσίνης Νικόλαος
Παναγιωτόπουλος Ιωάννης Χρήστος
Γιαννακόπουλος Διονύσιος
Μεταξιώτης Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Ικανοποίηση Πελάτη; Πολυκριτήρια ανάλυση; Ποιότητα; Δείκτες Επιδόσεων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
498 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)