Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Η ΠΑΡΟΧΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
Περίληψη
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ Ε.Κ., ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΕΤΕΛΕΣΑΝ 226 ΜΑΘΗΤΕΣ ΩΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ (Ν=114) ΚΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ (Ν=112), ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΩΣ ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΙΓΜΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΛΗΡΩΣΗ ΚΑΤΑ ΣΤΑΔΙΑ. ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΕ Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ, ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΚΑΙ Η ΑΔΟΜΗΤΗ, ΑΛΛ'ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΗ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ. ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ 1) ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ, ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ, ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, 2) ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΜΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ, 3) ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ Ε.Κ., 4) ΘΕΛΟΥΝ ΠΕΡΙΣ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (27.36 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.