Σύστημα μέσων μεταφοράς Ελλάδας: ανάλυση κύκλου ζωής: εξεργειακή ανάλυση και ανάλυση σεναρίων για βιώσιμες μεταφορές χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα

Περίληψη

Η αύξηση των ανησυχιών που σχετίζονται με τη ρύπανση του περιβάλλοντος, η οποία προέρχεται από τις ανθρώπινες δραστηριότητες, όπως για παράδειγμα η χρήση συμβατικών καυσίμων για την παραγωγή κινητικής ενέργειας , έχει στρέψει το ενδιαφέρον πολλών εμπλεκόμενων φορέων στην αναζήτηση διαφόρων εναλλακτικών επιλογών, όπως στην χρήση πιο «καθαρών» καυσίμων καθώς και στη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών. Συνεπώς, η όλη διαδικασία του σχεδιασμού των μεταφορικών συστημάτων χρειάζεται να γίνεται σε ένα πιο ολοκληρωμένο επίπεδο λαμβάνοντας υπόψη τις τεχνολογικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις που σχετίζονται με τον κύκλο ζωής της χρήσης του κάθε ενεργειακού πόρου σε κάποια συγκεκριμένη τεχνολογία, παράλληλα με τις άλλες παραμέτρους που υπεισέρχονται στο σχεδιασμό ενός συστήματος μεταφορών. Μέσα στο παραπάνω πλαίσιο το 2009 η Ευρωπαϊκή Ένωση ενέκρινε μια δέσμη νομοθετικών πράξεων (γνωστή ως «Δέσμη μέτρων για το κλίμα και την ενέργεια»), η οποία θέτει ένα σύνολο βασικών στόχων για το 2020 στον τομ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The transport sector is a major contributor to CO2 emissions because of its dependency on fossil fuels in all modes. Statistics indicate that the transport sector contributes 23% of all CO2 emissions in the 27 EU Member States. Despite significant efforts to reduce emissions, transport has not achieved its decarbonising targets. If this trend continues, transport is expected to contribute 50% of all CO2 emissions in the EU by 2050, if not within the next two decades. Thus, this PhD thesis has emphasized the importance of transport sector and urban areas and has a strategic objective dedicated to the sector aimed at “Energy efficient and low-carbon transport and urban systems”.Emission reductions have to be achieved by increasing efficiency in the transport sector, improving vehicle energy efficiency and extending the use of alternative fuels and propulsion technologies. Therefore, the whole process of designing transportation systems needs to take into account the technological and ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/34658
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/34658
ND
34658
Εναλλακτικός τίτλος
The Greek Transportation System: life cycle analysis: exergy analysis and scenario analysis for sustainable low carbon transportation system
Συγγραφέας
Νανάκη, Ευανθία (Πατρώνυμο: Αντώνιος)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Κωνσταντινίδης Ευστάθιος
Μπάρτζης Ιωάννης
Μαρνέλλος Γεώργιος
Τομπουλίδης Ανανίας
Κροκίδα Μαγδαληνή
Ζαμπανιώτου Αναστασία
Τσατσαρώνης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΠεριβαλλοντική Μηχανική
Λέξεις-κλειδιά
Εξεργειακή ανάλυση; Ανάλυση κύκλου ζωής; Ανάλυση σεναρίων; Στατιστική ανάλυση; Σύστημα μέσων μεταφοράς Ελλάδας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
339 σ., εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)