Η θεατρική αγωγή (το θεατρικό παιχνίδι) ως μέσο ενίσχυσης της αυτοαντίληψης και της αυτοεκτίμησης ατόμων τυπικής ανάπτυξης και ατόμων με ειδικές ανάγκες

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The main aim of this study is to research if a specially designed programme of Theatre Games would reinforce self-perception and self-esteem as regards students with typical mental development (aged 10 to 12) and students with mental retardation (aged 16-23). Particularly if the parameters of students’ self-perception: school capacity, athletic capacity, relations with people of the same age, physical appearance, conduct-behaviour and students’ self-esteem would be influenced by the intervention programme. Another research question was if teachers’ estimations would concur with the parents’, the students’ and the psychologist’s estimations. Furthermore, if the change of self-perception and self-esteem , through the programme of Theatre Games, would be influenced by the students’ individual differences: gender, mental development, place of residence, school of attendance.The programme of theatrical intervention included 12 meetings-workshops with Theatre Games. The questionnaire which w ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/31640
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/31640
ND
31640
Εναλλακτικός τίτλος
Theatre games as a mean of reinforcement of self-perception and self-esteem as regards students with typical mental development and students with special needs
Συγγραφέας
Μπάκα, Ελευθερία (Πατρώνυμο: Αθανάσιος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής
Εξεταστική επιτροπή
Γουδήρας Δημήτριος
Πλατσίδου Μαρία
Καρτασίδου Λευκοθέα
Χατζηδήμου Δημήτριος
Παυλίδης Γεώργιος
Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος
Παπασταμάτης Αδαμάντιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Θεατρική αγωγή; Θεατρικό παιχνίδι; Αυτοαντίληψη; Αυτοεκτίμηση; Άτομα τυπικής ανάπτυξης; Άτομα με ειδικές ανάγκες (Α.Μ.Ε.Α.)
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
364 σ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)