Η θεατρική αγωγή στο προαιρετικό ολοήμερο σχολείο: εμπειρική διερεύνηση στα δημοτικά σχολεία της Κρήτης

Περίληψη

Με την επίσημη εισαγωγή της Θεατρικής Παιδείας στο δημοτικό σχολείο εκδίδεται το πρώτο εγχειρίδιο-βοήθημα για το δάσκαλο, αρχίζει η πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος “Μελίνα” και δημιουργείται η αρχή, πάνω στην οποία θα στηριχτεί ο εκπαιδευτικός για να συμβάλλει στην καλλιέργεια του θεάτρου ως πρακτική τέχνης στο Σχολείο. Λίγο αργότερα θεσμοθετείται η εισαγωγή της Θεατρικής Αγωγής στο πρόγραμμα του Ολοήμερου. Αυτή περιλαμβάνει δραστηριότητες ποικίλου ενδιαφέροντος, που πραγματοποιούνται για ένα δίωρο την εβδομάδα στην απογευματινή ζώνη του προγράμματος από εκπαιδευτικούς της αντίστοιχης ειδικότητας. Με την παρούσα εργασία, επιδιώκεται η αποτύπωση της εικόνας, που παρουσιάζει η θεατρική αγωγή-το εκπαιδευτικό δράμα, στα πλαίσια του ολοήμερου προγράμματος. Μελετήσαμε έτσι κατ’ αρχάς τη σχετική με το θέμα μας βιβλιογραφία, επιμένοντας στις ερευνητικές αναφορές, που σχετίζονταν με αυτό. Το στοιχείο, που Ό,τι ενδιαφέρει σε αυτή τη φάση, συνίσταται στην προβληματική λειτουργία του προγράμματ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

With the official introduction of Drama Education in elementary school (1990), the Greek State invests on this newly established teaching object and helps the drama educator to meet the growing demands of the program. The first handbook for the teacher is being published, the pilot adaptation of the "Melina Program" begins and a basic core for Drama Education is being created, on which the instructor will be based to achieve effective approach to this specific scientific field. Shortly after, the introduction of Drama Education is being instituted in After School Programs. This includes activities of various interest, taking place two hours a week in the afternoon program, by teachers of corresponding speciality. The current study, aims to the determination of the image presented by this subject, in terms of After School Programs. In the first place we delve on a relative bibliography and located our research reports associated with it. The point that is worth to mention at this stage ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/26311
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/26311
ND
26311
Εναλλακτικός τίτλος
Drama lessons in after school programs
Συγγραφέας
Ιωακειμίδης, Παντελεήμων (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Μουδατσάκις Τηλέμαχος
Πυργιωτάκης Ιωάννης
Μπαρμπούση Βασιλική
Καλογιαννάκη Πέλλα
Φουντουλάκης Ανδρέας
Καραγιώργος Δημήτριος
Τρούλη Καλλιόπη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Θεατρική αγωγή; Προαιρετικό ολοήμερο σχολείο; Εμπειρική έρευνα; Δραματοποίηση; Θεατρικό παιχνίδι; Παρατηρήσεις; Ομαδική συνέντευξη; Ημιδομημένη συνέντευξη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
601 σ., εικ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)