To θεατρικό παιχνίδι και η επίδρασή του στις διαμαθητικές σχέσεις στο Δημοτικό Σχολείο

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis aimed at clarifying the concept of structured, tutored, stage-extended group operated dramatic play as a way of education through theatre and drama, as well as examining its effect on peer relations of 6th grade Elementary School pupils, from the perspective of acceptance and group cohesion.The data firstly were collected using both the semi-structured interview and the semi-structured observation. Then they were analyzed through the use of sociometry as the main quantitive approach and content analysis as a qualitive approach.The research findings, being generally in agreement with previous ones, were re-ferred to a moderate degree of impact of the dramatic play on the advancement of ac-ceptance among peers as well as on that of group cohesion whereas a small degree of remaining and development of rejection or neglection tendencies was reported.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/30458
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30458
ND
30458
Εναλλακτικός τίτλος
Tutored dramatic play and its effect on elementary school pupils' peer relations
Συγγραφέας
Μαρούδας, Ηλίας (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδόπουλος Ιωάννης
Ζερβού Αλεξάνδρα
Θωμαδάκη Μαρίκα
Αναγνωστοπούλου Διαμαντή
Παρούση Αντιγόνη
Παπαδάτος Ιωάννης
Παπαδόπουλος Συμεών
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Θεατρικό παιχνίδι; Δραματικό παιχνίδι; Κοινωνικές σχέσεις; Διαμαθητικές σχέσεις; Κοινωνική αποδοχή; Ομαδική συνοχή; Παρατήρηση; Συνέντευξη; Κοινωνιομετρία; Ανάλυση περιεχομένου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
385 σ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)