Ο εκπαιδευτικός ως φορέας αλλαγής: ανάπτυξη ενός διαδικτυακού περιβάλλοντος προβληματοκεντρικής μάθησης στην περιοχή της αγωγής υγείας

Περίληψη

Τονίζοντας την ανάγκη για αλλαγή στον τρόπο που εκπαιδεύονται οι μαθητές, έτσι ώστε να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της νέας εποχής της πληροφορίας και της τεχνολογίας, νέες καινοτόμες διδακτικές μέθοδοι έχουν αποτελέσει αντικείμενο έρευνας. Η διαδικτυακή μάθηση και η προβληματοκεντρική μέθοδος διδασκαλίας και μάθησης είναι παραδείγματα τέτοιων προσεγγίσεων, οι οποίες θεωρούνται ότι μπορούν να ενθαρρύνουν τους μαθητές να αναπτύξουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για την επιτυχημένη ένταξή τους στη νέα πραγματικότητα.Τελικός σκοπός της εργασίας αυτής ήταν η δημιουργία ενός διαδικτυακού περιβάλλοντος, το οποίο θα παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία για την αξιοποίηση των διαδικτυακών εργαλείων νέας γενιάς, που θα επιτρέψουν την αναδιαμόρφωση της οικολογίας της τάξης και την κατάργηση των χωροχρονικών περιορισμών του παραδοσιακού μαθήματος, για τη δημιουργία μιας ανοιχτής, ψηφιακής τάξης, με γνωστικό άξονα της Αγωγή Υγείας και την Βιώσιμη Ανάπτυξη. Επιχειρήθηκε η διερεύνηση των προϋποθέσεων και ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

With the call for a change in the way students are educated in order to meet the demands of an information and technology mediated society, new innovative teaching methods are under investigation. E-learning and Problem-based learning are methods believed to offer the necessary skills needed to empower students in order to succeed.The ultimate aim of this study was to construct an online learning environment, for Health Education and Education for Sustainable Development lessons, which would afford the necessary tools to teachers and pupils, in order to reconstruct the ecology of the classroom, towards more open learning procedures, that could alter the boundaries of the traditional classroom, in terms of space and time.Methodologically, our project holds the typical characteristics of qualitative research, integrating quantitative elements, in order to triangulate data and broaden the perspective of our inquiry. It was developed through a participatory action research procedure, throu ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/30403
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30403
ND
30403
Εναλλακτικός τίτλος
The teacher as a change agent: a development of an online Probem-based Learning environment for Health Education.
Συγγραφέας
Δόβρος, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Σταύρος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Μακράκης Βασίλειος
Ζούγκα Βασιλική
Καρασαββίδης Ηλίας
Καλαϊτζιδάκη Μαριάννα
Κωστούλα Νέλλη
Κούτρας Βασίλειος
Μαυρικάκη Ευαγγελία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ανοιχτοί εκπαιδευτικοί πόροι; Διαδικτυακή μάθηση; Αγωγή Υγείας; Βιώσιμη ανάπτυξη; Εκπαιδευτικοί ως φορείς αλλαγής; Προβληματοκεντρική μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)