Η ικανοποίηση του εσωτερικού πελάτη και η αποδοτικότητα των υπηρεσιών: μια εμπειρική μελέτη στο χώρο της υγείας

Περίληψη

Ο σκοπός της διατριβής είναι, μέσα από τις αντιλήψεις των διευθυντών κλινικών τμημάτων στο Εθνικό σύστημα παροχής νοσοκομειακής φροντίδας, να διερευνήσει: την επίδραση διαστάσεων της εσωτερικής ποιότητας και του μαθησιακού οργανισμού στην εργασιακή ικανοποίηση της κλινικής ηγεσίας. τους παράγοντες που διαμορφώνουν τη συνταγογραφική τους συμπεριφορά. την αποδοτικότητα κλινικών τμημάτων ανά επιστημονικό τομέα χρησιμοποιώντας εκτός από ποσοτικές μεταβλητές, την ποιοτική μεταβλητή της εργασιακής ικανοποίησης και το ρόλο της στην αποδοτικότητα. Δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 123 γιατροί-διευθυντές κλινικών τμημάτων και χρησιμοποιήθηκαν λειτουργικά στοιχεία από 96 κλινικά τμήματα Παθολογικού και Χειρουργικού τομέα. Η συλλογή των στοιχείων πραγματοποιήθηκε με χρήση ερωτηματολογίου που σχεδιάστηκε για τις ανάγκες της έρευνας και η επεξεργασία των ποιοτικών δεδομένων πραγματοποιήθηκε με χρήση διερευνητικής και επιβεβαιωτικής παραγοντικής ανάλυσης καθώς και του μοντέλου δομικών εξισώσεων. Η εκ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The scope of this thesis is, recording the perceptions of clinical leaders in hospital care services in the context of the Greek Public Health System, to investigate: the effect of internal service quality characteristics and learning organization dimensions on clinical leaders’ job satisfaction. factors that influence their prescribing behavior. clinical departments’ efficiency per scientific sector using standard quantitative variables with the introduction of the qualitative variable of job satisfaction and its effect on efficiency. The sample consisted of 123 doctors-clinical department heads and functional data of 96 Internal Pathology and Surgical clinical departments were included. The sample was addressed by the use of a questionnaire specifically designed for the purposes of this research effort. The qualitative results were processed with the use of Exploratory and Confirmatory Factor Analysis as well as the Structural Equation Model. Clinical departments’ technical e ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/30290
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30290
ND
30290
Εναλλακτικός τίτλος
Internal Customer Satisfaction and Services Efficiency: an empirical study in the health sector
Συγγραφέας
Μπογιατζίδης, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Ηλίας)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Διαχείρισης Φυσικών Πόρων και Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων
Εξεταστική επιτροπή
Φωτόπουλος Χρήστος
Μάλλιαρης Πέτρος
Πανηγυράκης Γεώργιος
Κουρεμένος Αθανάσιος
Πρεζεράκος Παναγιώτης
Τσόγκας Μάρκος
Θεοδωρίδης Προκόπης
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες Υγείας
Επιστήμες Υγείας
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Εσωτερικός πελάτης; Αποδοτικότητα υπηρεσιών υγείας; Εργασιακή ικανοποίηση; Εσωτερική ποιότητα; Μαθησιακός οργανισμός; Παραγωγικότητα; Κλινικά τμήματα; Κλινική ηγεσία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
504 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)