Αποτίμηση της ποιότητας των νοσοκομειακών υπηρεσιών μέσω μέτρησης ικανοποίησης του χρήστη

Περίληψη

Εισαγωγή: Η ενδυνάμωση του ρόλου του ασθενή που νοσηλεύεται, μέσω της διεκδίκησης των δικαιωμάτων του, της αύξησης των προσδοκιών του και της αξίωσης για όσο το δυνατό περισσότερο ποιοτικές υπηρεσίες κατά τη διαδικασία παροχής φροντίδας υγείας, τον καθιστούν άμεσο εκτιμητή της ποιότητας των παρεχόμενων νοσοκομειακών υπηρεσιών. Οι μελέτες ικανοποίησης ασθενών μπορούν, κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις που διασφαλίζουν την αξιοπιστία της διενέργειάς τους και της διεξαγωγής των αποτελεσμάτων τους, να αποτελέσουν βασικά εργαλεία αποτίμησης ποιότητας νοσοκομειακών υπηρεσιών, κυρίως ως προς τη λειτουργική της διάσταση. Ο τρόπος με τον οποίο οι ασθενείς διαμορφώνουν τους παράγοντες προσδοκιών και αντιλαμβανόμενης ποιότητας από τις νοσοκομειακές υπηρεσίες δημόσιου και ιδιωτικού νοσοκομείου είναι μοναδικός. Σκοπός: Σκοπός του παρόντος πονήματος είναι η σύγκριση της ποιότητας των νοσοκομειακών υπηρεσιών δύο νοσηλευτικών ιδρυμάτων με διαφορετικό σκοπό και τρόπο λειτουργίας, όπως είναι ένα Δημόσιο Ν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

services because their role has been empowered due to vindicating their rights, increasing their expectations, and claiming as more as possible quality services during the healthcare process delivery. Patient satisfaction surveys can be powerful tools for measuring and assess functional hospital quality, provided that are implemented under reliable conditions and conducted valid results. Patients are forming in a unique way expectations and perceptions factors for hospital services quality. Aim: The aim of this thesis is to compare the hospital services quality of a Greek public and a Greek private hospital with completely different functional purposes and ways of servicing, and focus on those fields that differentiate them or/and need improvement. This comparison takes place using a user satisfaction scale to assess hospital service quality. This scale has been developed for this purpose and been implemented in both hospitals at parallel time periods. Thesis objects are also to define ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21343
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21343
ND
21343
Εναλλακτικός τίτλος
The assessment of hospital service quality through the measurement of user satisfaction
Συγγραφέας
Λαζάρου, Παναγιώτα (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Νοσηλευτικής
Εξεταστική επιτροπή
Κιουλάφας Κυριάκος
Λιαρόπουλος Λυκούργος
Μαντάς Ιωάννης
Βελονάκης Εμμανουήλ
Λεμονίδου Χρυσούλα
Πατηράκη Ελισάβετ
Σουρτζή Παναγιώτα
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
Ποιότητα υπηρεσιών; Ικανοποίηση ασθενών; Προσδοκίες ασθενών; Αποτίμηση ποιότητας; Αντιλαμβανόμενη ποιότητα; Νοσοκομειακές υπηρεσίες; Δημόσια νοσοκομεία; Ιδιωτικά νοσοκομεία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
361 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)