Μοντελοποίηση χρηστών και προσαρμοστικότητα σε συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης για αντικειμενοστρεφείς μεθοδολογίες ανάπτυξης λογισμικού

Περίληψη

Βασικός σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η ανάπτυξη και παρουσίαση μιας καινοτόμου προσέγγισης σχετικά με την παροχή ευφυούς βοήθειας σε ένα λογισμικό συνεργατικής μάθησης (Computer Supported Collaborative Learning - CSCL system), που ονομάζεται AUTO-COLLEAGUE (AUTOmated COLLaborativE leArninG Uml Environment). Πρόκειται για ένα περιβάλλον εκπαίδευσης χρηστών στη UML (Unified Modelling Language), αλλά είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλα γνωστικά αντικείμενα, όπως γλώσσες προγραμματισμού. Είναι κατάλληλο για χρήση τόσο σε εκπαιδευτικά ιδρύματα, όσο και σε εταιρείες παραγωγής λογισμικού. To AUTO-COLLEAGUE παρακολουθεί κάθε ενέργεια καθώς και κάθε πιθανή ένδειξη επίδοσης των εκπαιδευομένων προκειμένου να παράγει και, ακολούθως, να προσφέρει χρήσιμες συμβουλές στους εκπαιδευόμενους, αλλά και στον εκπαιδευτή, ο ρόλος του οποίου συχνά παραμελείται από παρόμοια περιβάλλοντα. Η συνεισφορά του συστήματος που παρουσιάζεται σε αυτή τη διατριβή αφορά τα επιστημ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this thesis is to introduce a new approach to intelligent and affective recommendations offered by a Computer Supported Collaborative Learning (CSCL) system, called AUTO-COLLEAGUE (AUTOmated COLLaborativE leArninG Uml Environment). It is an environment for training users in UML, but it can also be used for other popular domains, such as programming languages. It may be used both in educational institutes and software houses. AUTO-COLLEAGUE traces every action and performance indication in order to provide useful recommendations to the trainees, as well as the trainer who is often neglected in similar environments. The contributions of the system presented in this thesis concern CSCL systems and group formation tools. In specific, the novel approaches implemented in AUTOCOLLEAGUE are: • The personality-related characteristics included in the student models and, especially, the way they are automatically traced and evaluated, • The effectivity implemented to recommend optimum ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28797
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28797
ND
28797
Εναλλακτικός τίτλος
User modelling and adaptivity in computer supported collaborative learning environments for object oriented software development methodologies
Συγγραφέας
Τουρτόγλου, Καλλιόπη (Πατρώνυμο: Κυριάκος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Βίρβου Μαρία
Αλεξανδρής Νικόλαος
Παναγιωτόπουλος Θεμιστοκλής
Γιακουμάκης Εμμανουήλ
Μαλεύρης Νικόλαος
Μεταξιώτης Κωνσταντίνος
Αλωνιστιώτη Αθανασία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Λογισμικό συνεργατικής μάθησης; Εκπαίδευση στη UML; Μοντελοποίηση προσωπικότητας; Συναισθηματική αλληλεπίδραση; Θεωρία συγκυριακής ηγεσίας των Hersey και Blanchard; Αυτόματος σχηματισμός ομάδων συνεργασίας; Γνωστική θεωρία συναισθημάτων OCC; Αλγόριθμος προσομοιωμένης ανόπτησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
289 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)