Ανάπτυξη τεχνικών εξόρυξης γνώσης από δεδομένα για προσαρμοστικά συστήματα διαχείρισης της μάθησης

Περίληψη

Η καθημερινή χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών ταυτόχρονα με τη ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχουν φέρει στην επιφάνεια, εδώ και αρκετά χρόνια, το θέμα της ηλεκτρονικής, εξ’ αποστάσεως μάθησης. Την, όχι και τόσο καινούρια, επιστήμη της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, έρχονται να ενισχύσουν νέες και γοργά αναπτυσσόμενες επιστήμες και τεχνολογίες όπως η «εξόρυξη γνώσης από δεδομένα» ή πιο απλά «εξόρυ-ξη δεδομένων» (data mining), η τεχνητή νοημοσύνη - όχι τόσο νέα αλλά συνεχώς αναπτυσσόμενη -, τα πολυπρακτορικά συστήματα (multi-agent systems) και οι τεχνολο-γίες που πηγάζουν μέσα από το διαδίκτυο όπως το web 2.0, web 3.0, τo σημασιολογικό διαδίκτυο (semantic web) κ.ά. Τα Προσαρμοστικά Συστήματα Διαχείρισης της Μάθη-σης (Adaptive Educational Hypermedia Systems – AEHS) προσπαθούν να εκμεταλλευτούν αυτές τις τεχνολογίες, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αφορούν την ασύγχρονη – εξ’ αποστάσεως διδασκαλία και μάθηση και την εξατο-μικευμένη παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών υψηλού επιπέ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The increasing use of computers and the Internet, and the need for long-life education has brought to the surface the subject of e-learning. The not-so-new field of educational technology, combined with new sciences and technologies such as data mining, artificial intelligence - not so new but constantly growing -, multi-agent systems and technologies that come out from the internet like web 2.0, web 3.0 and the semantic web, offers new perspectives to the educational community. The Adaptive Educational Hypermedia Systems (AEHS) attempts to exploit these technologies so as to solve problems related to asynchronous - distance teaching and learning, such as individualized educational services. Such problems (among others) are: • The ability to identify the learning style of the student. • The ability to detect the emotional state of the student during the session of a les-son. • The retrieval of learning objects from digital repositories or the creation of new learning objects. • The sup ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28375
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28375
ND
28375
Εναλλακτικός τίτλος
Development of data mining methods for adaptive learning management systems
Συγγραφέας
Τσουλουχάς, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Σωτήριος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Εξεταστική επιτροπή
Καράκος Αλέξανδρος
Γεωργίου Δημήτριος
Παπαδημητρίου Ιωάννης
Σατρατζέμη Μάγια
Πιντέλας Παναγιώτης
Σαμψών Δημήτριος
Αθανασιάδης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής
Λέξεις-κλειδιά
Εξόρυξη δεδομένων; Εξ' αποστάσεως μάθηση; Προσαρμοστικά συστήματα; Αναγνώριση μαθήτυπου; Μαθησιακά αντικείμενα; Συνεργατική μάθηση; Αναγνώριση συναισθηματικών καταστάσεων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
188 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)