Αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων συνεργασίας κατά την επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε συμβατικά μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών

Περίληψη

Στόχος της έρευνας ήταν η περιγραφή και η ερμηνεία της διαδικασίας ανάπτυξης του αναστοχασμού των εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια διαλογικών και συνεργατικών δραστηριοτήτων σε υπολογιστικά περιβάλλοντα ασύγχρονης επικοινωνίας τύπου Web 2.0. διατριβή αποτελείται από την Εισαγωγή και Επτά κεφάλαια. Αναλυτικά: Πρώτο Κεφάλαιο: Τοποθετεί το γενικό πλαίσιο της θεώρησης του ρόλου του εκπαιδευτικού σε σχέση με τις διαφορετικές επιμορφωτικές προσεγγίσεις. Περιλαμβάνει την προβληματική της επιλογής του θέματος, την οριοθέτηση και τη στήριξη του. Καταγράφεται ο σκοπός και η συμβολή της έρευνας, περιγράφεται σύντομα η μέθοδος και οι περιορισμοί της και προσδιορίζεται η διάταξη των κεφαλαίων και το σκεπτικό της. Δεύτερο Κεφάλαιο: Πραγματοποιείται βιβλιογραφική επισκόπηση η οποία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος προσδιορίζεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού από τη σκοπιά τεσσάρων διαφορετικών οπτικών της εκπαιδευτικής πολιτικής της ειδικής διδακτικής της εκπαίδευσης ενηλίκων και του ειδικού πεδίου έ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The research aimed at describing and interpreting the process of MA student teachers reflection during dialogic and collaborative activities carried out through the use of asynchronous Web 2.0 digital environments. The thesis comprises of an introductory and seven subsequent body chapters. Chapter 1 focuses on the role of the teacher in relation to different teacher training approaches. It includes the problématique of the choice of research foci, its support and contextualization. Also included are the aim and contribution of the research, the methodological approach and its constraints, and the rationale of the thesis structure. Chapter 2 is the literature review presented in a twofold scheme in the first part of the chapter, the role of the teacher is seen through four different perspectives educational policy, didactics, adult education and teacher education/training. These perspectives are used as lenses through which the notion of reflection is examined in the second part of the ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/26330
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/26330
ND
26330
Εναλλακτικός τίτλος
Use of collaborative web 2.0 tools in greek post graduate teacher education (MA) courses
Συγγραφέας
Μακρή, Αικατερίνη (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Κυνηγός Πολυχρόνης
Φρυδάκη Ευαγγελία
Φουντοπούλου Μαρία-Ζωή
Φλουρής Γεώργιος
Σπανός Γεώργιος
Δασκολιά Μαρία
Κασσωτάκης Εμμανουήλ
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών; Εκπαίδευση ενηλίκων; Ασύγχρονη επικοινωνία; Συμμετοχικός ιστός; Αναστοχασμός; Διάδραση; Συνεργασία; Εκπαιδευτική τεχνολογία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
438 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)