Συγκριτική μελέτη επαγγελματικού προσανατολισμού μαθητών με ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές σχολικών ικανοτήτων και μαθητών γενικού πληθυσμού

Περίληψη

Ο Επαγγελματικός Προσανατολισμός στο χώρο της εκπαίδευσης αποσκοπεί στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας και στοχεύει στην υποστήριξη όλων των μαθητών, προκειμένου να επιλέξουν τη σχολική και την επαγγελματική τους κατεύθυνση. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση του Επαγγελματικού Προσανατολισμού των Μαθητών με Ειδικές Αναπτυξιακές Διαταραχές Σχολικών Ικανοτήτων που φοιτούν στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου και η ανάδειξη των διαφορών που παρουσιάζουν σε σχέση με τους Μαθητές του Γενικού Πληθυσμού των αντίστοιχων τάξεων. Για την υλοποίηση της παρούσας έρευνας πραγματοποιήθηκαν: α) Διαγνωστική Διαδικασία που περιλάμβανε αρχικά τον ψυχολογικό έλεγχο με το Ψυχομετρικό Εργαλείο Wechsler Intelligence Scale III (WISC III) για τους Μαθητές με Ειδικές Αναπτυξιακές Διαταραχές Σχολικών Ικανοτήτων, β) Ψυχοπαιδαγωγική Εκτίμηση βάσει συγκεκριμένου εργαλείου, προκειμένου να προκύψουν Διαγνώσεις Διαταραχών για τους Μαθητές με Ειδικές Αναπτυξιακές Διαταραχές Σχολικών Ικανοτήτων, γ) χορ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Career Orientation at schools aims to develop the student personality and provide support to students in order to choose their school and professional direction. The present research intends firstly to examine closely the Career Orientation of Junior High School students (in all grades) who have Specific Developmental Disorders of scholastic skills, and secondly, to compare them with the rest of national student population of the corresponding grades. The aim of the present research involved: a) Diagnosis and psychological testing through Wechsler Intelligence Scale III (WISC III), b) Psycho-educational Assessment with the aid of a specific tool that detect Specific Developmental Disorders of scholastic skills, c) the providing of a Questionnaire to all students, which included questions for demographic data, questions from the Manual of Self-perception Profile for children (Harter), questions for Personal Career Profile of Career Decision Making Tool and questions from the Massachuse ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/25364
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/25364
ND
25364
Εναλλακτικός τίτλος
Career orientation of students with specific developmental disorders of scholastic skills and of general school population: a comparative study
Συγγραφέας
Ψαλλιδάκου, Αδαμαντία (Πατρώνυμο: Θεόδωρος)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδάτος Ιωάννης
Γαλανάκη Ευαγγελία
Αναγνωστόπουλος Δημήτριος
Δράκος Γεώργιος
Ματσαγγούρας Ηλίας
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
Βλασσοπούλου Μαρία
Λέξεις-κλειδιά
Επαγγελματικός προσανατολισμός; Μαθητές; Ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές σχολικών ικανοτήτων; Γενικός πληθυσμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
331 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)