Οι επαγγελματικές φιλοδοξίες των νέων υπό το πρίσμα των παραγόντων που τις επηρεάζουν: διαμόρφωση λειτουργικού προγράμματος ΣΕΠ για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και τεχνικών αυτογνωσίας

Περίληψη

Η παρούσα έρευνα στοχεύει στη διεπιστημονική μελέτη (κοινωνιολογική και ψυχολογική) των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών φιλοδοξιών των νέων, σε σχέση με: α) τους περιβαλλοντικούς και ενδο-προσωπικούς παράγοντες που τις επηρεάζουν άμεσα ή έμμεσα β) τον τρόπο με τον οποίο τα νεαρά άτομα βιώνουν τη διαδικασία επιδίωξης των φιλοδοξιών τους, καθώς και τις ενδεχόμενες επιπτώσεις που οι διαφορετικές αντιδράσεις τους έχουν στην ψυχολογική τους κατάσταση γ) την εφαρμογή ενός κατάλληλα σχεδιασμένου προγράμματος συμβουλευτικής με χρήση ανοιχτών τεχνικών αυτογνωσίας, οι οποίες σχετίζονται με τη διερεύνηση και ανάπτυξη των επαγγελματικών φιλοδοξιών των νεαρών ατόμων και που είναι δυνατόν να εφαρμοστούν στους μαθητές όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης. Η έρευνα χωρίζεται σε ποσοτική και ποιοτική και ακολουθεί την προσέγγιση της θεωρητικής και μεθοδολογικής τριγωνοποίησης (triangulation). Με την ποσοτική διάσταση της έρευνας εξετάζονται οι εκπαιδευτικές και επαγγελματικές φιλοδοξίες (επίπεδο, αξιολο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this study is: 1) an inter-disciplinary exploration of possible inter-relationships between some aspects of young post-secondary education peoples’ vocational aspirations and other environmental, situational and intra-psychic variables concerning their a) social origin, b) sex and educational achievement c) perception of their parental upbringing conditions and psychosocial relationship (parental aspirations, Rogerian conditions of parental behaviour, discrepancy between personal and parental aspirations) d) level of self-esteem, self efficacy, and the so called “possible selves”) and 2) exploring the young peoples’ emotional experiencing of their own personal striving process as well as the results of a counseling program which was specially designed for facilitating the development of their personal and vocational self-awareness, mainly by using open-ended techniques, suitable for young persons of different ages. The quantitative part of this research is of the empirica ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/22338
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/22338
ND
22338
Εναλλακτικός τίτλος
The young peoples’ vocational aspirations in relation to some influential factors: Development of a functional counseling program as well as some relative self- awareness techniques
Συγγραφέας
Γαλανουδάκη-Ράπτη, Αθανασία του Δημοσθένης
Ημερομηνία
2001
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Μάνος Κωνσταντίνος
Παπάς Αθανάσιος
Τριλιανός Αθανάσιος
Δράκος Γεώργιος
Κολιάδης Εμμανουήλ
Τσιπλιτάρης Αθανάσιος
Κεκές Ιωάννης
Λέξεις-κλειδιά
Επαγγελματικές φιλοδοξίες; Επαγγελματικός προσανατολισμός; Επαγγελματική συμβουλευτική; Αυτοεκτίμηση; Αυτεπάρκεια; Προσωποκεντρική αγωγή - όροι Ρότζερς; Κοινωνική προέλευση; Μεταλυκειακή τριτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
632 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)