Εκπαίδευση βασισμένη στο διαδίκτυο με χρήση προσαρμοστικών συστημάτων υπερμέσων

Περίληψη

Αντικείμενο έρευνας της διατριβής είναι οι δυνατότητες που παρέχουν τα προσαρμοζόμενα και προσαρμοστικά συστήματα υπερμεσων στην εκπαίδευση. Καταγράφηκαν ερευνητικά ερωτήματα σχετικά με την προσαρμογή των βίντεο και εικόνων εκμάθησης. Μελετήθηκε η αποδοχή από τους εκπαιδευόμενους συστημάτων που χρησιμοποιούν βίντεο εκμάθησης, προσαρμοζόμενο βίντεο εκμάθησης, προσαρμοζόμενες εικόνες εκμάθησης και προσαρμοστικές εικόνες εκμάθησης με προσαρμογή με βάση τη διάσταση ακολουθιακος/ολιστικος του μοντέλου μαθησιακών στυλ των felder-silverman. Χρησιμοποιήθηκαν τα ερωτηματολόγια use και ils. Σε όλες τις περιπτώσεις προσαρμογής οι μαθητές βρήκαν τη μέθοδο χρήσιμη, εύχρηστη, εύκολη στη μάθηση και ικανοποιητική σε ποσοστά αποδοχής μεγαλύτερα του 69%. Η χρήση της προσαρμογής δίνει καλύτερα αποτελέσματα. Προκύπτουν αρκετά συμπεράσματα για τη σχεδίαση εκπαιδευτικών συστημάτων βασισμένων στο διαδίκτυο με χρήση προσαρμοστικών συστημάτων υπερμεσων.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Object of the research is the capability of adaptable and adaptive hypermedia systems in education. Research questions include the adaptation of videos and images for learning. Students’ acceptance of educational systems that use instructional video, adaptable instructional video, adaptable instructional images and adaptive instructional images using adaptation based on the sequential/global dimension of the felder-silverman learning style theory was studied. Use and ils questionnaires were used. In all cases of adaptation, students found the method useful, easy to use, easy to learn and satisfying in rates of acceptance higher than 69%. The use of adaptation gives better results. Results of these studies can be used in the design of educational internet-based systems using adaptive hypermedia systems.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24656
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24656
ND
24656
Εναλλακτικός τίτλος
Internet based education using adaptive hypermedia systems
Συγγραφέας
Φιλιππίδης, Σταύρος (Πατρώνυμο: Κυριάκος)
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Τσουκαλάς Ιωάννης
Πομπόρστης Ανδρέας
Λιναρδής Παναγιώτης
Καρανίκας Κωνσταντίνος
Καραγιαννίδης Χαράλαμπος
Χατζηλεοντιάδης Λεόντιος
Δημητριάδης Σταύρος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Νέες εκπαιδευτικές τεχνολογίες; Προσαρμοστικά υπερμέσα; Προσαρμοστική χρήση βίντεο; Προσαρμοστική χρήση εικόνων; Μαθησιακά στυλ; Εκπαίδευση βασισμένη στο διαδίκτυο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
278 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)