ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Περίληψη

ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΧΑΡΑΞΗΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΕ Η/Υ (ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΣΑΓΕΙ ΣΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΧΑΡΑΞΗΣ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΕ ΚΑΝΟΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΗΤΗ. ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΑΥΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ (12-13 ΕΤΩΝ) ΣΕΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΧΑΡΑΞΗΣ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΛΕΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ. ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ 11 ΣΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑΝ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ. Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝΔΕΙΧΝΕΙ ΑΡΧΙΚΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΣΗΜ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

FIGURES AND THEIR DRAWING PLAY A SIGNIFICANT ROLE FOR INTRODUCING GEOMETRIC CONCEPTS. THE FACT THAT DRAWING ACTIVITIES HAVE AN IMPACT ON THE WAY STUDENTS APPREHEND AND INTERPRET GEOMETRIC INFORMATION HAS LED US TO DESIGN AND DEVELOP AN ORIGINAL MICROCOMPUTER PROGRAM OF GEOMETRIC CONSTRUCTIONS. WE INTENDED TO CREATEA SPECIAL LEARNING ENVIRONMENT OF GEOMETRIC CONSTRUCTION WHICH INTRODUCES RESTRICTIONS IN THE DRAWING ACTIVITY ATTEMPTING TO MAKE STUDENTS COMPREHEND THE THEORETICAL CONSTRUCTION WITH THE RYLER AND THE COMPASS. IN ORDER TO EXAMINE THE VALIDITY OF THIS ASSUMPTION WE HAVE OBSERVED STUDENTS WHO HAD BEEN INITIATED TO THE PROGRAM AND DREW FIGURES BY APPLYING IT. BEFORE THAT, STUDENTS HAD BEEN INSTRUCTED TO DRAW THE SAME FIGURES IN THE TRADITIONAL WAY AND TO DEPICT THEIR CONSTRUCTION ACTIVITY IN A, SO CALLED, "CONSTRUCTION PROGRAM". THESE THREE ACTIVITIES WERE TESTED IN ELEVEN FIGURES WHICH HAD BEEN SPECIFICALLY SELECTED FOR THISPURPOSE. THE STUDENTS WERE SUCCESSFUL IN DRAWING THES ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/2267
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/2267
ND
2267
Εναλλακτικός τίτλος
DEVELOPMENT OF AN EDUCATIONAL SOFTWARE FOR THE GEOMETRIC CONCEPTS: APPLICATION AND EVALUATION
Συγγραφέας
Τζεκάκη, Μαριάννα (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
1992
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΦΡΑΓΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΑΓΓΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΤΣΙΑΝΤΖΗ ΜΑΡΙΑ
ΒΡΥΖΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΣΧΗΜΑΤΑ; ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ; ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ; Περιβάλλον μάθησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
200 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)