Εισαγωγή των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας στην εκπαίδευση: η περίπτωση αξιοποίησης εκπαιδευτικού λογισμικού στη μαθηματική εκπαίδευση στο ελληνικό γυμνάσιο και η σημασία του εκπαιδευτικού σεναρίου
Περίληψη
Ο σκοπός της διατριβής είναι η διερεύνηση των στοιχείων ποιότητας στο σχεδιασμό, στη δημιουργία και στην εφαρμογή εκπαιδευτικών σεναρίων με την υποστήριξη ειδικά σχεδιασμένου υπολογιστικού περιβάλλοντος για την αντιμετώπιση εννοιολογικών και διαδικαστικών ζητημάτων που άπτονται της μαθηματικής εκπαίδευσης στο πέρασμα από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο. Η εμπειρία της διδασκαλίας των μαθηματικών καταγράφει ότι από τη μια μεριά εμφανίζονται μικρές ή μεγάλες δυσκολίες και προβλήματα αλλά και από την άλλη επινοούνται αντιστοίχως ποικίλα μέσα και μέθοδοι για την αντιμετώπιση τους. Αυτά τα μέσα και οι μέθοδοι σχετίζονται σε μεγάλο βαθμό με την ανάπτυξη της παιδαγωγικής σκέψης, της εμπειρικής έρευνας και πρόσφατα με την εξέλιξη της εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Η εργασία της διατριβής έχει ως σημείο αφετηρίας τη ανάδειξη των δυνατοτήτων των εφαρμογών των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας και ειδικά του εκπαιδευτικού λογισμικού στη διαδικασία διδασκαλίας και μάθησης. […]
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (547.87 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.