Παροχή κινήτρων στο μάθημα της φυσικής αγωγής και αυτοαντίληψη - αυτοεκτίμηση μαθητών δημοτικού σχολείου
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει αν η εφαρμογή στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής συγκεκριμένων προτάσεων με στόχο την ανάπτυξη των κινήτρων μπορεί να βελτιώσει τους επιμέρους τομείς αυτοαντίληψης (ακαδημαϊκή ικανότητα, σχέσεις με συνομηλίκους, αθλητική ικανότητα, σωματική εμφάνιση, συμπεριφορά), καθώς επίσης και την αυτοεκτίμηση των μαθητών/τριών της Ε΄ και ΣΤ΄ δημοτικού. Επειδή η έρευνα διεξήχθη στο πλαίσιο της θεωρίας των στόχων επίτευξης (Nicholls, 1989) εξετάστηκαν, επίσης, οι μεταβλητές της αντίληψης του κλίματος παρακίνησης («μάθηση», «επίδοση») αλλά και των προσωπικών προσανατολισμών («έργο», «Εγώ»). Σκοπός, επίσης, της έρευνας ήταν να εξετάσει τις σχέσεις όλων των μεταβλητών που προαναφέρθηκαν, πριν και μετά την παρέμβαση, τόσο στην πειραματική όσο και στην ομάδα ελέγχου και για τα δύο φύλα. Το πρόγραμμα είχε χρονική διάρκεια τριών μηνών και βασίστηκε στο αναλυτικό πρόγραμμα του ΥΠ.Ε.Π.Θ. (1995). Στην πειραματική ομάδα συμμετείχαν 185 μαθητές/τριες, από 3 δημοτικά σχο ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.7 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.