Η συμβολή των εκπαιδευτικών λογισμικών στη διαθεματική προσέγγιση του μαθήματος των θρησκευτικών: θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση

Περίληψη

Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται θεωρητικά και εμπειρικά η συμβολή των εκπαιδευτικών λογισμικών (Ε.Λ.) στη διαθεματική προσέγγιση του μαθήματος των Θρησκευτικών (Μ.Θ.) μέσα από τα παρακάτω ερωτήματα: Συμβάλλει, πώς και κατά πόσο η χρήση των Ε.Λ. στη διαθεματική προσέγγιση του Μ.Θ.; Ποια είναι τα στοιχεία εκείνα που δείχνουν ότι ένα Ε.Λ. μπορεί να συμβάλλει αποτελεσματικά στη διαθεματική διδασκαλία του θρησκευτικού μαθήματος; Ποιες παιδαγωγικές και τεχνικές προδιαγραφές πρέπει να διαθέτει ένα τέτοιο Ε.Λ.; Πώς χρησιμοποιούνται τα Ε.Λ. κατά τη διαθεματική προσέγγιση του Μ.Θ.; Τι αλλάζει στον τρόπο διεξαγωγής της διδασκαλίας και της μάθησης, στους ρόλους των μαθητών και των εκπαιδευτικών, στις σχέσεις και στη συνεργασία μεταξύ τους κατά τη διαθεματική προσέγγιση του Μ.Θ. με τη χρήση Ε.Λ.; Τι επιπλέον προσφέρει η διαθεματική προσέγγιση μέσω Ε.Λ. στο Μ.Θ., που δεν το δίνει άλλη μέθοδος; Για τη διερεύνηση των παραπάνω, αλλά και άλλων συναφών ερωτημάτων, μελετήθηκε η σχετική βιβλιογραφία με βάση ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In this study is theoretically and empirically examined the contribution of the educational software (E.S.) in the cross-thematic approach of Religious Education (R.E.) through the following questions: Does the use of E.S. contribute in the cross-thematic approach of R.E. and in which way? Which data show that an E.S. can actively contribute in the cross-thematic teaching of Religious Education? Which educational and technical requirements must an E.S. have? Which are the theoretical bases that it relies on? How is an E.S. used during the cross-thematic approach of R.E.? What does it change in the way of teaching and learning, in the role of students and teachers, in their relations and cooperation during the cross-thematic approach of R.E. with the use of an E.S.? What does the cross-thematic teaching through E.S. offer in R.E. that no other method can? In order to investigate all the above, as well as other relevant questions, it has been studied a respective bibliography, according ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/19500
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/19500
ND
19500
Εναλλακτικός τίτλος
The contribution of the educational software to the cross - thematic approach of religious education: theoretical and empirical approach
Συγγραφέας
Σαπουντζής, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Α.)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θεολογική. Τμήμα Θεολογίας. Τομέας Λατρείας, Χριστιανικής Αγωγής και Εκκλησιαστικής Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Πέτρου Ιωάννης
Καψάλης Αχιλλέας
Γουδήρας Δημήτριος
Κεσελόπουλος Ανέστης
Μητροπούλου Βασιλική
Μυρίδης Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΦιλοσοφία, Ηθική και Θρησκεία
Λέξεις-κλειδιά
Διαθεματικότητα; Διεπιστημονικότητα; Θρησκευτικά, Μάθημα; Εκπαιδευτικό λογισμικό; Πολυμέσα; Υπερμέσα; Τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών; Προγράμματα σπουδών, Διαθεματικό ενιαίο πλαίσιο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
419 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)