Αξιολόγηση μοντέλου επικοινωναικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού στη σχολική τάξη: άρρητες θεωρίες επαγγελματικής απόδοσης

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/19398
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/19398
ND
19398
Εναλλακτικός τίτλος
Assessment of teacher's communicational development model in classroom: implicit theories of professional attribution
Συγγραφέας
Κατσιφή-Χαραλαμπίδη, Σπυριδούλα
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Κατερέλος Ιωάννης
Παπαμιχαήλ Ιωάννης
Καζή Σμαράγδα
Σταλίκας Αναστάσιος
Πατηνιώτης Νικήτας
Αλέξιας Γεώργιος
Μπάκας Θωμάς
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτικοί; Άρρητες θεωρίες; Επαγγελματική απόδοση; Επικοινωνιακό μοντέλο; Επικοινωνιακές δεξιότητες; Αξιολόγηση; Πειραματική έρευνα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. (194 ; 192 σ.), εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)