Αντιλήψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών ως προς τη διαχείριση της εκπαιδευτικής ανισότητας και μαθηματική επίδοση
Περίληψη
Σε αυτήν την εργασία διερευνάται η συγκρότηση των αντιλήψεων και των πρακτικών των εκπαιδευτικών ως προς τη διαχείριση της εκπαιδευτικής ανισότητας στο ελληνικό κοινωνικό και εκπαιδευτικό πλαίσιο. Πιο συγκεκριµένα, διερευνάται πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαµβάνονται τα αίτια της άνισης σχολικής επίδοσης των µαθητών και ποιες πρακτικές χρησιµοποιούν για την ενίσχυση των µαθητών χαµηλής επίδοσης. Η αναγνωστική ικανότητα αποτελεί το πεδίο διερεύνησης των αντιλήψεων και των πρακτικών των εκπαιδευτικών. Η άνιση ανάπτυξη της αναγνωστικής ικανότητας των µαθητών σχετίζεται εν πολλοίς µε την ανισότητα στη σχολική τους επίδοση, αλλά και έχει ευρύτερες συνέπειες ως προς τη µελλοντική τους δυνατότητα να συµµετέχουν στις κοινωνικο-οικονοµικές και πολιτισµικές δραστηριότητες µιας κοινωνίας. Το µέγεθος της εκπαιδευτικής ανισότητας που οι εκπαιδευτικοί καλούνται να διαχειριστούν διερευνάται µέσω της επισκόπησης της σχετικής βιβλιογραφίας και της δευτερογενούς ανάλυσης των δεδοµένων της έρευνας PIRLS για ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (4.32 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.