Επίδραση της χρήσης του υπολογιστή στη συμπεριφορά και τη σχολική επίδοση παιδιών με συμπτώματα διάσπασης προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα / παρορμητικότητα

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση της επίδρασης που μπορεί να ασκήσει η χρήση του υπολογιστή ως μαθησιακό εργαλείο στη συμπεριφορά και τη σχολική επίδοση παιδιών τα οποία εκδηλώνουν προβλήματα προσοχής ή/και υπερκινητικότητα/ παρορμητικότητα. Τα άτομα στα οποία απαντώνται τα παραπάνω συμπτώματα ενδέχεται να εκδηλώσουν το σύνδρομο της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ/Υ), το οποίο διαπιστώνεται κλινικά. Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της παρούσας διατριβής συμμετείχαν παιδιά που εμφανίζουν μόνο συμπτώματα της διαταραχής αυτής, καθώς στα άτομα αυτά δεν έχει γίνει διάγνωση του συνδρόμου ΔΕΠ/Υ. Από τη μελέτη της διεθνούς βιβλιογραφίας διαπιστώθηκε ότι ένας περιορισμένος αριθμός ερευνών μελέτησαν το ζήτημα της επίδρασης της χρήσης του υπολογιστή ως εργαλείου διδασκαλίας και μάθησης σε παιδιά με παρόμοια προβλήματα, γεγονός που ώθησε στηδιερεύνηση του θέματος μέσα σε συνθήκες διδασκαλίας και μάθησης. Η παρούσα διατριβή επιχειρεί μ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the present dissertation is to investigate the effects computer use on the behavior and academic achievement of students with attention and hyperactivity/impulsivity problems. Those students are likely to exhibit the Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) syndrome, which is a syndrome that is clinically diagnosed. Yet, in the present study only students that manifest ADHD symptoms participated, since they did not previously receive clinical diagnosis. The review of the international literature has showed that only a limited number of research studies had investigated the effect of using the computer as a teaching and learning tool in students with ADHD problems. Thus, a need to study the above subject in real learning conditions arose. The present study aims to achieve a systematic and profound assessment of the effect of the educational use of the computer on the behavior and academic achievement of students with attention and hyperactivity/impulsivity symptoms. To ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/18441
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/18441
ND
18441
Εναλλακτικός τίτλος
The effect of computer use on the behavior and academic achievement of children with attention deficit hyperactivity disorder symptoms
Συγγραφέας
Γκαραγκούνη-Αραίου, Φωτεινή
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Σολομωνίδου Χριστίνα
Ζαφειροπούλου Μαρία
Ράπτης Αριστοτέλης
Σταυρίδου Ελένη
Μεταξάκη Χριστίνα
Κακανά Δόμνα
Μεταλλίδου Παναγιώτα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Διαταραχή ελλειματικής προσοχής με υπερκινητικότητα; Υπολογιστές στην εκπαίδευση; Εκπαιδευτικό λογισμικό; Εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
301 σ., εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)