Σχέσεις ανάμεσα στη γλωσσολογική συνείδηση και τις γλωσσικές ικανότητες με την ορθογραφική δεξιότητα μαθητών ηλικίας 11-12 ετών

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/16086
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/16086
ND
16086
Συγγραφέας
Καρατζάς, Ανδρέας του Δ.
Ημερομηνία
2000
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ορθογραφία; Ορθογραφικό πρόβλημα; Γλωσσολογική συνείδηση; Φωνολογική συνείδηση; Ορθογραφική δεξιότητα; Μορφολογική συνείδηση; Γλωσσικές ικανότητες; Μαθητές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
368 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)