Δυσχέρειες ένταξης των ημινομάδων τσιγγανοπαίδων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: κοινωνιολογική και παιδαγωγική προσέγγιση

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/15463
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15463
ND
15463
Εναλλακτικός τίτλος
Adaptation problems of children of the seminomadic roma in primary education: a sociological and pedagogical approach
Συγγραφέας
Δελλατόλα, Μαρία (Πατρώνυμο: Φ.)
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Αρτινοπούλου Βασιλική
Τσαλίκογλου Φωτεινή
Δράκος Γεώργιος
Σακαλάκη Μαρία
Κορωναίου Αλεξάνδρα
Αλεξιάς Γεώργιος
Βρεττός Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Λέξεις-κλειδιά
Τσιγγανόπαιδα; Κοινωνικός αποκλεισμός; Εκπαιδευτικός αποκλεισμός; Κοινωνική εικόνα; Πολιτισμική εικόνα; Ρατσισμός; Στερεότυπα; Προκαταλήψεις; Μεροληπτική συμπεριφορά; Ετερότητα; Δυσχέρειες φοίτησης; Εκπαιδευτικοί; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Αναλφαβητισμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. (203 σ. ; 186 σ.), εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)