Η διδασκαλία των οικονομικών στη μέση εκπαίδευση: Οικονομία και φαντασία
Περίληψη
Οι έρευνες για τη διδασκαλία των οικονομικών επιχειρούν να ισχυροποιήσουν την άποψη ότι η μείωση της χρησιμοποίησης των παραδοσιακών τεχνικών διδασκαλίας, όπως είναι ο μονόλογος, είναι απαραίτητη εάν επιθυμούμε να κατανοήσουν βαθύτερα οι μαθητές τα διδακτικά αντικείμενα αλλά και να αποκτήσουν διαρκές ενδιαφέρον για την επιστήμη της οικονομίας. Πολλοί μελετητές αποδεικνύουν ότι η χρήση της λογοτεχνίας βελτιώνει τις πιθανότητες για την αφομοίωση της διδακτέας ύλης. Εμείς υποστηρίζουμε ότι δεν αρκεί η ανάγνωση ενός κειμένου για να διδάξουμε τα αντικείμενα της οικονομίας, αλλά απαιτείται η εφαρμογή θεωριών της λογοτεχνίας για την ολοκληρωμένη παρουσίαση όλων των πλευρών των λογοτεχνικών έργων και της ενεργοποίησης των γνώσεων και των εμπειριών των παιδιών.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.89 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.