Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2022 | Ηγεσία και ηθική: συγκριτική ανάλυση των συμπεριφορικών αποτελεσμάτων της ηθικής ηγεσίας στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα στην Ελλάδα | Μπακούνη, Ιωάννα-Ευγενία Β. | |
2015 | Ηγεσία, οργανωσιακή κουλτούρα και επαγγελματική ικανοποίηση εργαζομένων σε τραπεζικό οργανισμό | Μπελιάς, Δημήτριος Α. | |
2008 | Η γνωσιακή διαδικασία στην αριστοτελική φιλοσοφία: αίσθησις, αίσθημα, φαντασία, φάντασμα, μνήμη, μνημόνευμα, νούς , νόημα | Παπαχρήστου, Χριστίνα Σ. | |
2010 | Η γνωστική - πραγματολογική κατανόηση του μεταφορικού λόγου μέσω της ερμηνείας παροιμιών και μετωνυμιών | Παπαϊωάννου-Σπυρούλια, Αφροδίτη Β. | |
2023 | Η γονεϊκότητα δεσμού από τη σκοπιά της μητέρας και του πατέρα: μια εις βάθος μελέτη της γονεϊκής εμπειρίας με τη χρήση μεικτών μεθόδων | Αρμάο, Ελεάνα Γ. | |
2010 | Η δημιουργικότητα στους οργανισμούς, η δημιουργικότητα των οργανισμών: μια κοινωνιοψυχολογική προσέγγιση της οργανωσιακής δημιουργικότητας | Αναστασοπούλου, Σουλτάνα Ζ. | |
2021 | Η διαγνωστική εγκυρότητα της νευροψυχολογικής εκτίμησης σε ηλικιωμένα αναλφάβητα άτομα | Μανδυλά, Μαρία-Αικατερίνη Δ. | |
2011 | Η διαδικασία της απεξάρτησης: μια συστηματική μελέτη του ρόλου των ψυχοκοινωνικών παραγόντων στη θεραπεία της εξάρτησης από ουσίες | Φλωρά, Αικατερίνη Θ. | |
2010 | Η διακίνηση παράνομου υλικού στο internet και διερεύνηση των στάσεων των ανηλίκων | Κουτσούμπα, Κυριακούλα | |
2009 | Η διακοπή της γνωστικής επεξεργασίας: γνωστικές, μεταγνωστικές και θυμικές επιπτώσεις | Τουρούτογλου, Αλεξάνδρα Π. | |
2000 | Η διακοπή της υποχρεωτικής φοίτησης: ένα πρόγραμμα πρόληψης στο δημοτικό σχολείο | Σοφιανίδου, Ελένη Ι. | |
2013 | Η διακύμανση της α-αμυλάσης στο σάλιο και η συσχέτισή της με το άγχος του παιδιού κατά την οδοντιατρική του αντιμετώπιση | Αρχάκης, Αριστείδης Α. | |
2023 | Η διαμόρφωση των επιστημικών συναισθημάτων: συμβολή γνωστικών, μεταγνωστικών και θυμικών παραγόντων | Νεραντζάκη, Αικατερίνη Σ. | |
2012 | Η διαχείριση του θυμού ως μέσο ανάπτυξης της συναισθηματικής νοημοσύνης: ένα πρόγραμμα παρέμβασης σε φοιτητές | Αγγελοπούλου, Ευθυμία Θ. | |
2019 | Η διδασκαλία του θεατρικού παιχνιδιού στο μάθημα της προσαρμοσμένης φυσικής αγωγής ως μέσο ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος | Μπέλλα, Μαρία Σ. | |
2013 | Η διδασκαλία του παραμυθιού σε πολυπολιτισμικές τάξεις του δημοτικού σχολείου: μεθοδολογικές προσεγγίσεις και επιδράσεις | Μπρις, Αικατερίνη-Αναστασία Γ. | |
2013 | Η διεργασία της νοηματοδότησης της ασθένειας και η σχέση της με την προσαρμογή ατόμων με σκλήρυνση κατά πλάκας | Γιαννουσάς, Κωνσταντίνος Ν. | |
2014 | Η διερεύνηση της σχέσης των εφήβων με το διαδίκτυο και το ζήτημα του εθισμού | Σιδηροπούλου, Ανθή Ι. | |
2018 | Η διερεύνηση της ψυχικής ανθεκτικότητας των Ελλήνων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας γενικής και ειδικής εκπαίδευσης: παράγοντες προστασίας και κινδύνου και στρατηγικές ενίσχυσης στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης | Δανιηλίδου, Αθηνά Γ. | |
2013 | Η διερεύνηση των επιδράσεων της συμμετοχής σε ελληνικούς χορούς στην αντιλαμβανόμενη κατάσταση της υγείας ενήλικων ατόμων | Αργυριάδου, Ειρήνη Α. | |