Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Εκπαίδευση
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2018Ο θεσμός του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνησηΜελισσόπουλος, Σάββας Π.
2007Ο θεσμός του συντονιστή εκπαίδευσης στα πλαίσια της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικόΜιχελακάκη, Θεοδοσία Ι.
2023Ο θεσμός του φροντιστηρίου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: μελέτη της γονεϊκής επιλογής και των γονεϊκών πρακτικών στο χώρο της φροντιστηριακής εκπαίδευσηςΘεοχάρη, Ιοκάστη Θ.
2014Ο θηλασμός ως παράγων ψυχοδιανοητικής ανάπτυξης και μέσον πρόληψης της αναπηρίαςΚαβαλιώτης, Πασχάλης Γ.
2020Οι Αλβανοί μετανάστες δεύτερης γενιάς στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: διαστάσεις διαχείρισης ταυτότητας και κεφαλαίου στη διαδικασία της κοινωνικής τους αναπαραγωγήςΓιαννακοπούλου, Ελένη Ι.
1995ΟΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ. ΕΙΔΗ, ΑΙΤΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙΧατζηνικήτα, Βασιλεία Ν.
2012Οι ανθρώπινες επιδράσεις στην εξελικτική πορεία της χλωρίδας και της βλάστησης της Κεφαλληνίας από την προϊστορική εποχή μέχρι σήμερα: μελέτη για την εφαρμογή στην περιβαλλοντική εκπαίδευσηΕυθυμιάτου-Κατσούνη, Ευτυχία-Νίκη
2020Οι αντιλήψεις και τα χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών στην πορεία εξέλιξης της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης: 1985-2014Ντόνα, Ειρήνη Κ.
2000Οι αντιλήψεις των μαθητών για τη σχέση εντατικών φυσικών μεγεθών με την ποσότητα του συστήματος και οι συνέπειες τους στη διδασκαλίαΦασουλόπουλος, Γιώργος
2022Οι αντιλήψεις των μαθητών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης για την έννοια του απείρουΤσαμπουράκη, Αγγελική Ε.
2011Οι αντιλήψεις των παιδιών προσχολικής ηλικίας για τη λειτουργία της αναπνοής των ζωνταντών οργανισμών: ο ρόλος της διδασκαλίαςΚωστοπούλου, Παγώνα Χ.
2011Οι ανώτατες σχολές θεωρητικής παιδείας στην πρώιμη βυζαντινή περίοδο, 4ος-8ος αι. μ.Χ.: Αθήνα, Κων/πολη, Αλεξάνδρεια, Γάζα, ΒηρυτόςΧατζηκακίδης, Δημήτριος Π.
1996ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΣΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (1954-1994)Αχλής, Νικόλαος
2013Οι απόψεις των γονιών γύρω από τον σχολικό εκφοβισμό και τα δικαιώματα του παιδιούΚάργα, Σταυρούλα Δ.
2009Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του σχολικού εγχειριδίου των Φυσικών Επιστημών, τα κριτήρια και τη διαδικασία επιλογής τουΈξαρχος, Ιωάννης Ο.
2014Οι απόψεις των παιδιών για τα ζητήματα ψυχικής υγείας των συνομηλίκων τουςΔεσερή, Χαρίκλεια Π.
2010Οι γλωσσικές δεξιότητες των νηπίων υπό το πρίσμα του αναδυόμενου γραμματισμού: η συμβολή των κειμένωνΓώτη, Ευθυμία Γ.
2012Οι γνώσεις και οι αντιλήψεις που αποκτούν οι μαθητές για την έννοια ενέργεια κατά τη διδασκαλία των μαθημάτων χημείας, φυσικής και βιολογίαςΜπουλουξή, Αριστέα Ε.
1992ΟΙ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ. ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ-ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥΑβεντισιάν-Παγοροπούλου, Άννα Α.
2011Ο ιδεολογικός χαρακτήρας των γλωσσικών μαθημάτων του ελληνικού δημοτικού σχολείου και η αναθεώρηση του κατά τη μεταπολιτευτική περίοδοΊκκου, Χρυσάνθη Θ.