Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : "ΜΜΕ και Επικοινωνίες"
Πηγαίνετε σε ένα σημείο του ευρετηρίου:
Ή πληκτρολογήστε ένα έτος:

Ταξινόμηση ανά: Σε σειρά: Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2017Τύπος, κρίση και επιβίωση: νέα κι εναλλακτικά επιχειρηματικά μοντέλα στο ελληνικό επικοινωνιακό περιβάλλονΠαπαδοπούλου, Λαμπρινή Γ. 
2017Ο επικοινωνιακός λόγος ως παράγοντας εκπαιδευτικής πολιτικής: η μεταρρύθμιση Αρσένη και ο ρόλος του τύπουΚουμπούρη, Ειρήνη Α.
2017Η δημόσια τηλεόραση στην Ευρώπη: η περίπτωση της ΕλλάδαςΚαραδημητρίου, Αχιλλέας Ν. 
2017Ο διαθρησκειακός διάλογος στο φως της πολιτιστικής διπλωματίας και του πολιτικού φιλελευθερισμούΧαμπεσής, Δημήτριος Χ. 
2016Οι παράγοντες που συμβάλλουν στη δημιουργία της διάδοσης από στόμα σε στόμα: ένα μοντέλο προσομοίωσης στην περίπτωση των τούρκικων τηλεοπτικών σειρώνΓεωργακαράκου, Χρυσάνθη Η.
2016Το παιχνίδι των δεδομένων: οι ασυμμετρίες εξουσίας και οι δυνατότητες αντίστασης στο παιγνιώδες διαδίκτυοΔραγώνα, Αθανασία-Δάφνη Θ. 
2016Διαδικτυακοί τηλεθεατές: παράγοντες που συμβάλλουν στην παρακολούθηση διαδικτυακής τηλεόρασης: η περίπτωση της ΕλλάδαςΣυμεωνίδου, Βαρβάρα Κ. 
2016Κοινωνική διάσταση της οικονομικής κρίσης και Μ.Μ.Ε. στην ΕλλάδαΤσιολχά, Αναστασία Κ.
2016Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προώθηση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην Ελλάδα σε σχέση με χώρες της Ευρωπαϊκής ΈνωσηςΑντωνιάδης, Κωνσταντίνος Χ. 
2016Παράνομος τύπος, λογοκρισία και προπαγάνδα κατά τη διάρκεια της δικτατορίας των συνταγματαρχών 1967-1974Χαρίλαος, Ραϊτσίνης Δ. 
2016Η θεατρικότητα της πολιτικής επικοινωνίας στην Ελλάδα: μελέτη των αισθητικών εκφραστικών μέσων και κωδίκων της τηλεοπτικής παρουσίασης στις προεκλογικές περιόδους 2000-2009Δουκάκη, Αναστασία Σ. 
2016Από την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και το συμμετοχικό διαδίκτυο στις αυτο-οργανωμένες πρωτοβουλίες κοινωνικής αλληλεγγύης και την ψηφιακή επικοινωνιακή πολιτική τους: η ελληνική περίπτωσηΣτάιου, Ελένη- Ρεβέκα Ι.
2016Οι διαφημίσεις ως δείκτες νοοτροπιών: μεταβάσεις της καταναλωτικής παραστατικής στην έντυπη ελληνική διαφήμιση (1875-2015)Κουμπαρέλης, Ανάργυρος Δ. 
2015Εφαρμογή αλγορίθμων μηχανικής εκμάθησης για εξόρυξη και κατηγοριοποίηση πληροφοριών περιεχομένου στα οπτικοακουστικά μέσαΚωτσάκης, Ρήγας Γ.
2015Η εξέλιξη ενός μυθιστορήματος φαντασίας σε διαμεσική αφήγηση: έντυπες,οπτικοακουστικές και ψηφιακές επεκτάσεις του άρχοντα των δακτυλιδιών στο τοπίο της σύγκλισης των μέσωνΦώκιαλη, Ελισάβετ Ν.
2015Μουσική βιομηχανία και social networking: μια πρόταση για ένα πείραμα στο διαδίκτυοΚασάρας, Κωνσταντίνος Β.
2015Οι ελληνικές τηλεοπτικές σαπουνόπερες και οι επιδράσεις τους στο κοινόΤσόλκα, Δήμητρα Θ.
2015Policy networks for climate change: the case of Greece: the coverage of climate change in greek quality press 2001-2008Γκιουζέπας, Γεώργιος Ι.
2015Αξιολόγηση της επικοινωνιακής πολιτικής της υγειονομικής αρχής κατά τη διαχείριση της πανδημίας γρίπης Η1Ν1Καραμπουτάκης, Γεώργιος Ι.
2015Συγκρούσεις, συλλογικό τραύμα και η ανάπτυξη της ομάδας και της ομαδικότητας σε ομάδες φοιτητών στη Δυτική Όχθη και το ΙσραήλΜάστορα, Ευαγγελία Ν.