Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : "ΜΜΕ και Επικοινωνίες"
Πηγαίνετε σε ένα σημείο του ευρετηρίου:
Ή πληκτρολογήστε ένα έτος:

Ταξινόμηση ανά: Σε σειρά: Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2018Internet regulation systems (IRSs) 2.0: in search of a fair IRS to be implemented in national levelΚουμαρτζής, Νικόλαος Α. 
2018Ο χώρος στα μαζικά πολυχρηστικά διαδικτυακά παιχνίδια ρόλων (MMORPG): παιχνίδι, κοινωνικότητα, διαμεσολάβησηΡοϊνιώτη, Ελένη Ι.
2018Οι ψηφιακές ιστορίες στην εκπαίδευση: η δημιουργική προσέγγιση στην αγωγή επικοινωνίαςΜεταξιώτης, Γεώργιος Ν. 
2017Τύπος, κρίση και επιβίωση: νέα κι εναλλακτικά επιχειρηματικά μοντέλα στο ελληνικό επικοινωνιακό περιβάλλονΠαπαδοπούλου, Λαμπρινή Γ. 
2017Ο επικοινωνιακός λόγος ως παράγοντας εκπαιδευτικής πολιτικής: η μεταρρύθμιση Αρσένη και ο ρόλος του τύπουΚουμπούρη, Ειρήνη Α.
2017Η δημόσια τηλεόραση στην Ευρώπη: η περίπτωση της ΕλλάδαςΚαραδημητρίου, Αχιλλέας Ν. 
2017Ο διαθρησκειακός διάλογος στο φως της πολιτιστικής διπλωματίας και του πολιτικού φιλελευθερισμούΧαμπεσής, Δημήτριος Χ.
2017Η αφήγηση στην τηλεοπτική ειδησεογραφία: ανάλυση και αξιοποίησή της για έναν κριτικό σχολικό γραμματισμόΚεφαλίδου, Σοφία Α.
2017Μελέτη και κατασκευή ψηφιακών περιβαλλόντων: ο ρόλος των χρηστών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας στον σχεδιασμό τουςΚαλμπουρτζής, Γεώργιος Ν. 
2017Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η ηλεκτρονική δια στόματος μετάδοση πληροφοριών και οι επιπτώσεις στη φήμη των τραπεζικών οργανισμώνΧριστάκου, Ελευθερία (Ρόιλα) Ε.
2016Οι παράγοντες που συμβάλλουν στη δημιουργία της διάδοσης από στόμα σε στόμα: ένα μοντέλο προσομοίωσης στην περίπτωση των τούρκικων τηλεοπτικών σειρώνΓεωργακαράκου, Χρυσάνθη Η.
2016Το παιχνίδι των δεδομένων: οι ασυμμετρίες εξουσίας και οι δυνατότητες αντίστασης στο παιγνιώδες διαδίκτυοΔραγώνα, Αθανασία-Δάφνη Θ. 
2016Διαδικτυακοί τηλεθεατές: παράγοντες που συμβάλλουν στην παρακολούθηση διαδικτυακής τηλεόρασης: η περίπτωση της ΕλλάδαςΣυμεωνίδου, Βαρβάρα Κ. 
2016Κοινωνική διάσταση της οικονομικής κρίσης και Μ.Μ.Ε. στην ΕλλάδαΤσιολχά, Αναστασία Κ.
2016Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προώθηση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην Ελλάδα σε σχέση με χώρες της Ευρωπαϊκής ΈνωσηςΑντωνιάδης, Κωνσταντίνος Χ. 
2016Παράνομος τύπος, λογοκρισία και προπαγάνδα κατά τη διάρκεια της δικτατορίας των συνταγματαρχών 1967-1974Χαρίλαος, Ραϊτσίνης Δ. 
2016Η θεατρικότητα της πολιτικής επικοινωνίας στην Ελλάδα: μελέτη των αισθητικών εκφραστικών μέσων και κωδίκων της τηλεοπτικής παρουσίασης στις προεκλογικές περιόδους 2000-2009Δουκάκη, Αναστασία Σ. 
2016Από την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και το συμμετοχικό διαδίκτυο στις αυτο-οργανωμένες πρωτοβουλίες κοινωνικής αλληλεγγύης και την ψηφιακή επικοινωνιακή πολιτική τους: η ελληνική περίπτωσηΣτάιου, Ελένη- Ρεβέκα Ι.
2016Οι διαφημίσεις ως δείκτες νοοτροπιών: μεταβάσεις της καταναλωτικής παραστατικής στην έντυπη ελληνική διαφήμιση (1875-2015)Κουμπαρέλης, Ανάργυρος Δ.
2016Παράνομος τύπος, λογοκρισία και προπαγάνδα κατά τη διάρκεια της δικτατορίας των συνταγματαρχών 1967-1974Ραϊτσίνης, Χάρης Α.