Περίληψη
Σε αυτό το διδακτορικό, εξετάζεται και αναλύεται η προοπτική της διασταύρωσης μεταξύ της πανκ και χέβι μέταλ μουσικής κουλτούρας στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά τη διάρκεια της εποχής διακυβέρνησης της Θάτσερ. Η έρευνα βασίζεται στη διασταύρωση μεταξύ του πανκ και του χέβι μέταλ και περιλαμβάνει την στιχουργική, μουσική, εικονογραφική/οπτική ανάλυση και των δύο ειδών και τον τρόπο αλληλεπίδρασης των συγκροτημάτων και των δύο ειδών, στηρίζοντας την έρευνα στο κοινωνικό και πολιτικό πλαίσιο της εποχής της διακυβέρνησης της Θάτσερ (1979-1990). Εισάγοντας την έρευνα, λαμβάνουν χώρα οι ορισμοί του «Πολιτισμού», των «Νεανικών Πολιτισμών», της «Διασταύρωσης» και της «Σύγκρουσης», προκειμένου να δημιουργηθεί το υπόβαθρο. Ως εκ τούτου, δίνονται οι παραλλαγές των ορισμών της κουλτούρας, εξετάζεται η ιστορία των νεανικών κουλτουρών στο Ηνωμένο Βασίλειο (προπολεμικά και μεταπολεμικά), καθώς και το crossover και οι παραλλαγές του, ενώ αναφέρονται τα διάφορα είδη σύγκρουσης. Στη συνέχεια, γίνεται μια παρο ...
Σε αυτό το διδακτορικό, εξετάζεται και αναλύεται η προοπτική της διασταύρωσης μεταξύ της πανκ και χέβι μέταλ μουσικής κουλτούρας στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά τη διάρκεια της εποχής διακυβέρνησης της Θάτσερ. Η έρευνα βασίζεται στη διασταύρωση μεταξύ του πανκ και του χέβι μέταλ και περιλαμβάνει την στιχουργική, μουσική, εικονογραφική/οπτική ανάλυση και των δύο ειδών και τον τρόπο αλληλεπίδρασης των συγκροτημάτων και των δύο ειδών, στηρίζοντας την έρευνα στο κοινωνικό και πολιτικό πλαίσιο της εποχής της διακυβέρνησης της Θάτσερ (1979-1990). Εισάγοντας την έρευνα, λαμβάνουν χώρα οι ορισμοί του «Πολιτισμού», των «Νεανικών Πολιτισμών», της «Διασταύρωσης» και της «Σύγκρουσης», προκειμένου να δημιουργηθεί το υπόβαθρο. Ως εκ τούτου, δίνονται οι παραλλαγές των ορισμών της κουλτούρας, εξετάζεται η ιστορία των νεανικών κουλτουρών στο Ηνωμένο Βασίλειο (προπολεμικά και μεταπολεμικά), καθώς και το crossover και οι παραλλαγές του, ενώ αναφέρονται τα διάφορα είδη σύγκρουσης. Στη συνέχεια, γίνεται μια παρουσίαση των περιπτώσεων των αντικρουόμενων υποκουλτούρων του Ηνωμένου Βασιλείου (rockers vs mods, skinheads), πριν αναλυθούν περιπτώσεις σύγκρουσης και αλληλεπίδρασης στο punk και το heavy metal που θα μπορούσαν να βρεθούν στην παγκόσμια ιστορία αυτών των δύο υποκουλτούρων. Η διασταύρωση μεταξύ πανκ και χέβι μέταλ υπήρχε επίσης ταυτόχρονα παγκοσμίως (μαζί με το Ηνωμένο Βασίλειο), με την περίπτωση των ΗΠΑ να είναι η πρώτη που εμφανίστηκε αυτή, με συγκροτήματα που εμφάνισαν επιρροές και από τα δύο είδη μουσικής (όπως οι MC5, οι Blue Cheer, οι The Stooges) ή μπάντες που συνδύασαν πρώτα αυτά τα μουσικά είδη (όπως οι Runaways και οι The Dictators) και ο λόγος που αυτό το crossover εξετάζεται επίσης παγκοσμίως είναι να παρουσιάσει γεγονότα σύγκρουσης, καθώς και αμοιβαίες μουσικές/στιχουργικές/οπτικές προσεγγίσεις που μοιράστηκαν κοινά με το crossover στο Ηνωμένο Βασίλειο. Για να εδραιωθούν στη συνέχεια οι ορισμοί του πανκ και του χέβι μέταλ, γίνεται μια ενδελεχής ανάλυση της εικονογραφικής/οπτικής, της μουσικής και της στιχουργικής κατάστασης και των δύο μουσικών ειδών, παρουσιάζοντας και αναλύοντας αντιπροσωπευτικά παραδείγματα και των δύο ειδών σε κάθε περίπτωση. Τέλος, εξετάζεται και αναλύεται το κοινωνικό και πολιτικό πλαίσιο σε εκείνη την περίοδο (1979-1990) όπου εντοπίζονται αναφορές (σε στιχουργικούς και εικονιστικούς όρους) συγκροτημάτων και από τα δύο είδη μουσικής και εξετάζονται και συνδέονται με το κοινωνικό/ιστορικό υπόβαθρο παρουσιάζοντας ταυτόχρονα μια ολιστική διασταύρωση μεταξύ των μουσικών ειδών. Η ανάλυση της έρευνας βασίζεται ανάλογα στα θέματα: Ανεργία, Αποξένωση και Ανομία, Φόβος του Πυρηνικού Πολέμου, Κυνήγι Αλεπούς και Αντιαμερικανισμός.
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
In this PhD, it is examined and analysed the perspective of the crossover between punk and heavy metal music cultures into the UK during the Thatcher’s era of governance. The research is based on the crossover between UK Punk and UK Heavy Metal and includes the lyrical, musical, image/visual analysis of both genres and how the bands of both genres interacted, grounding the research on the social and political context of Thatcher’s era of governance (1979-1990).Introducing the research, the definitions of “Culture”, “Youth Cultures”, “Crossover” and “Conflict” take place, in order to establish the background. Therefore, the variations of definitions of culture are given, the history of youth cultures in the UK (pre-war and post-war) is examined, as well as crossover and its variations, while reporting the various types of conflict. Afterwards, there is a presentation of the cases of UK’s conflicting subcultures (rockers vs mods, skinheads), before analysing cases of conflict and crossov ...
In this PhD, it is examined and analysed the perspective of the crossover between punk and heavy metal music cultures into the UK during the Thatcher’s era of governance. The research is based on the crossover between UK Punk and UK Heavy Metal and includes the lyrical, musical, image/visual analysis of both genres and how the bands of both genres interacted, grounding the research on the social and political context of Thatcher’s era of governance (1979-1990).Introducing the research, the definitions of “Culture”, “Youth Cultures”, “Crossover” and “Conflict” take place, in order to establish the background. Therefore, the variations of definitions of culture are given, the history of youth cultures in the UK (pre-war and post-war) is examined, as well as crossover and its variations, while reporting the various types of conflict. Afterwards, there is a presentation of the cases of UK’s conflicting subcultures (rockers vs mods, skinheads), before analysing cases of conflict and crossover in punk and heavy metal that could be found in the worldwide history of those two subcultures. The crossover between punk and heavy metal also existed simultaneously worldwide (alongside UK), with the case of USA being the first one that appeared, with acts that appeared influential to both music genres (such as MC5, Blue Cheer, The Stooges) or bands that fused those musical genres first (such as Runaways and The Dictators) and the reason that this crossover is also examined worldwide is to present facts of conflict, as well as mutual musical/lyrical/visual approaches that shared commonalities with the crossover in UK. In order to establish then the definitions of punk and heavy metal, it takes place a thorough analysis of the imagery, the visual, the musical and lyrics status of both music genres, presenting and analysing representative examples of both genres in each case. Finally, the social and political context is examined and analysed through that period (1979-1990) of time, where references (in lyrical and imagery terms) of bands by both music genres are identified, examined and tied to the social/historical background, presenting on the same time a holistic crossover between the music genres. The analysis of the research draws accordingly on the themes of: Unemployment, Alienation and Anomie, Fear of a Nuclear War, Fox Hunting and Anti-Americanism.
περισσότερα