Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2024 | Δημιουργία και αξιολόγηση λογισμικού πλήρως εμβυθιστικής εικονικής πραγματικότητας για τη μουσειακή εκπαίδευση στην αρχαία ελληνική τεχνολογία | Αντωνόπουλος, Παναγιώτης Δ. | |
2024 | Δαιμονολογία: ο χαμένος κρίκος της επιστημονικής επανάστασης με το κυνήγι μαγισσών;: μια συγκριτική μελέτη σχετικά με τις φιλοσοφικές και δαιμονολογικές θέσεις του εμπειριστή Joseph Glanvill | Ασημακοπούλου, Ευσταθία Γ. | |
2024 | Αντεστραμμένη διδασκαλία (classe inversée): καινοτομία στην εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας στο ελληνικό δημόσιο σχολείο στην ψηφιακή εποχή | Μπλετσογιάννη, Βασιλική Θ. | |
2024 | Η παιδαγωγική αξία της απτικής συμπεριφοράς στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: απόψεις εκπαιδευτικών για τη διδακτική λειτουργία του αγγίγματος | Χατζηνικόλα, Μαρία Ε. | |
2024 | Pontic Greek cuisine: nutritional insights and preservation challenges of culinary heritage in Western Macedonia region, Greece | Κεραμάρης, Αχιλλεύς Θ. | |
2024 | Αποτυπώσεις του εκπαιδευτικού γίγνεσθαι στον έντυπο τύπο της περιόδου 1870-1911 | Κανταράκη, Σοφία Δ. | |
2024 | Η κοινωνική διάσταση της σύγχρονης μουσικής στην εκπαίδευση: οι επιρροές του κινήματος της Low Bap μουσικής σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: η περίπτωση της περιοχής του Περάματος | Πασιόπουλος, Γεώργιος Κ. | |
2024 | Η επίδραση ενός παρεμβατικού προγράμματος εκμάθησης χορού στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων παιδιών με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού | Λίλου, Ολυμπία Ν. | |
2024 | Απόψεις των φοιτητών, του διοικητικού και ειδικού τεχνικού εργαστηριακού προσωπικού (ΕΤΕΠ) για τη διαχείριση κίνδυνων – κρίσεων στον εργασιακό χώρο των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) | Σκουλιδάς, Νικόλαος Ν. | |
2024 | Ενδοδραματικές κατευθυντήριες ενδείξεις της ανταπόκρισης του κοινού στις Τρωάδες του Ευριπίδη: από το κείμενο στην παράσταση | Μπριάκου, Ειρήνη-Νίκη Α. | |
2024 | Λαϊκή πίστη και τελετουργίες για την Παναγία και τους αγίους στη Βοιωτία | Στούκης, Γεώργιος Ι. | |
2024 | Πολιτική και τραγούδι στην Αθήνα του Εθνικού Διχασμού, 1920: κατανοώντας τη σύγκρουση μέσα από τη μουσική | Κόκορης, Αργύριος Α. | |
2024 | Διερεύνηση της πλευρίωσης σε σχέση με κινητικές δεξιότητες και γνωστικές ικανότητες σε παιδιά και εφήβους με γενετικά σύνδρομα που συνδέονται με νοητικά αναπηρία | Κοσμάτος, Γεώργιος Π. | |
2024 | Studying children as digital game players: interactive narratives, frames and dialogism | Γαβριηλίδου, Μόνικα Α. | |
2024 | Η πρόσληψη του τραγικού μύθου στα αρχαιόθεμα και αρχαιόμυθα – δημοσιευμένα και αδημοσίευτα - θεατρικά έργα του Δημήτρη Δημητριάδη | Κωστόπουλος, Βασίλειος Σ. | |
2024 | Η λαϊκή θρησκευτική συμπεριφορά σε έξι οικισμούς του Μαραθώνα Αττικής: εθιμικές και αφηγηματικές διαστάσεις ενός σύγχρονου λαογραφικού φαινομένου | Βυργιώτη, Χρυσάνθη Α. | |
2024 | Η μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία στη διαπολιτισμική εκπαίδευση: μια ερευνητική εφαρμογή σε ρομά μαθητές δημοτικού σχολείου για την προσέγγιση της έννοιας "εκπαίδευση" | Παναγιωτακοπούλου, Αρχοντία-Μυρτώ Π. | |
2024 | Η αρχιτεκτονική του Μουσείου και η κατασκευή της συλλογικής μνήμης: η περίπτωση των Μουσείων Ολοκαυτώματος | Τσιφτσή, Ξανθή Ν. | |
2024 | Ο χώρος του μουσείου-μνημείου ως εκθεσιακός και πολιτιστικός χώρος | Μαυρουδή, Μαριάννα Θ. | |
2024 | Η εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα ως υποστηρικτικά εργαλεία για μία οικουμενική εκπαίδευση σε μεταναστευτικές κοινωνίες | Κούρτης, Ιωάννης Θ. | |