Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2012 | Φύλο και τεχνολογίες της πληροφορίας και επικοινωνίας στην εκπαίδευση (ΤΠΕ): η περίπτωση των φιλολογικών μαθημάτων | Παλάζη, Χρυσάνθη Β. | |
2023 | Φύλο και φυσικές επιστήμες: διδάσκοντας για τις επιστημόνισσες και το έργο τους | Μποταΐτη, Αρετή Ε. | |
2022 | Φύλο, σώμα και πολιτική: η FEMEN και η δράση των ελληνικών γυναικείων συλλογικοτήτων και οργανώσεων | Κάλφα, Μαρία Κ. | |
2012 | Φύλο, ψυχική οδύνη και συμβουλευτική διαδικασία: μια ερμηνευτική φαινομενολογική ανάλυση της εμπειρίας γυναικών από τη θεραπευτική σχέση | Καστράνη, Θεοπούλα Δ. | |
2018 | Φύση και αγωγή στη διαδικασία διαμόρφωσης της προσωπικότητας: εξέταση των ιδεών των Ζ.Ζ. Ρουσσώ, Μ. Μοντεσσόρι, Κ. Ρότζερς και Λ. Βυγκότσκι | Καπλάνη, Θάλεια-Παρασκευή Γ. | |
2002 | Φύση και λειτουργία της εκδοτικής σύμβασης | Δεσποτίδου, Άννα Α. | |
2020 | Φύση και λειτουργία της πολυεδαφικής αδειοδότησης στην ψηφιακή ενιαία αγορά και η σχέση της με τη συλλογική διαχείριση: -: - | Μαυροσκότη, Ζωή Π. | |
1996 | ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΞΙΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΑ ΑΠΟΚΤΗΜΑΤΑ. ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΑΚ 1400 ΚΑΙ 1401 | Πασχαλίδου-Κουτνατζή, Ιφιγένεια | |
2007 | Φυσικές επιστήμες για την εκπαίδευση κριτικά σκεπτόμενων και ενεργών πολιτών | Καρύδας, Απόστολος Κ. | |
2019 | Φυσικές και υπερφυσικές ερμηνείες υπαρξιακών ζητημάτων κατά τη διάρκεια της ζωής: συναισθηματικοί, γνωστικοί και κοινωνικοί παράγοντες | Γεωργιάδου, Τριανταφυλλιά Σ. | |
2022 | Φυσικές καταστροφές και διαχείριση κρίσεων: στρατηγική, ρυθμιστικό πλαίσιο και πρακτικές διαχείρισης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού: συγκριτική μελέτη Ελλάδας – Ιταλίας στην περίπτωση των υδάτινων καταστροφών | Ζαχείλας, Χρήστος Λ. | |
2019 | Φυσικές καταστροφές, κράτος και κοινωνικές τάξεις στη ΝΑ: Ταϊλάνδη - Ινδονησία | Τσίλης, Κωνσταντίνος Λ. | |
1995 | ΦΥΣΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΩΝ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΒΟΣΚΗΤΙΚΗΣ ΠΙΕΣΗΣ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΧΙΟΥ | Κουτσίδου, Ευγενία | |
2018 | Φυσική δραστηριότητα και πιθανές κινητικές δυσκολίες: η επίδρασή τους στην κοινωνική συμπεριφορά και αυτοεκτίμηση ατόμων με αυτισμό | Γκατζόγια, Δήμητρα Ν. | |
2022 | Φυσική δραστηριότητα και ποιότητα ζωής φροντιστών ψυχικά πασχόντων | Ζαχαρής, Θωμάς Β. | |
2022 | Φυσική δραστηριότητα στο σχολείο και τον ελεύθερο χρόνο, διατροφικές συνήθειες, συνήθειες ύπνου και κοινωνικό-οικονομικά χαρακτηριστικά παιδιών δημοτικού στην περιοχή Θράκης | Δαμπουδάνη, Νίκη Α. | |
2011 | Φυσικο-επιστημονική γνώση: ανάλυση του μετασχηματισμού της στον ελληνικό ιστοχώρο | Ματζάκος, Πέτρος Α. | |
2008 | Φωνές πειρατών στα ερτζιανά: μια μελέτη περίπτωσης του πειρατικού ραδιοφώνου της Θεσσαλονίκης | Θεοδοσιάδου, Σοφία | |
2014 | Φωνολογική διαβάθμιση των #CC της ΝΕ: γραμματική μοντελοποίηση και διδακτικές εφαρμογές για την ελληνική ως Γ2 | Μητσιάκη, Μαρία Ι. | |
2001 | Φωνολογική και συντακτική ενημέρωση μαθητών προσχολικής ηλικίας ως παράγοντες πρόβλεψης της αναγνωστικής ικανότητας στην πρώτη και δεύτερη τάξη του δημοτικού σχολείου | Παπάνης, Ευστράτιος | |