Η ένταξη παιδιών με αυτισμό εντός και εκτός σχολικού πλαισίου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Περιφέρεια Θεσσαλίας

Περίληψη

Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) περιλαμβάνουν διάφορους τύπους διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών, οι οποίες, λόγω της ποικιλομορφίας που χαρακτηρίζει τις εκδηλώσεις τους, είναι δύσκολο να προσεγγιστούν εκπαιδευτικά με βάση τυποποιημένες πρακτικές και μεθόδους. Τα άτομα με ΔΑΦ αντιμετωπίζουν ιδιαίτερες προκλήσεις στο κοινωνικό και εκπαιδευτικό περιβάλλον λόγω του ελλείμματός τους στην επικοινωνία και την κοινωνική αλληλεπίδραση, γεγονός που τα θέτει σε υψηλό κίνδυνο αποκλεισμού. Τα τελευταία χρόνια, το ζήτημα της ένταξης των ατόμων με ΔΑΦ τόσο σε κοινωνικό όσο και σε εκπαιδευτικό επίπεδο έχει προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον στην ακαδημαϊκή και επιστημονική κοινότητα, με αξιοσημείωτα ερευνητικά ευρήματα να καθοδηγούν τους ειδικούς στον σχεδιασμό αξιολογήσεων και παρεμβάσεων για αυτά τα άτομα. Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να καλύψει το ερευνητικό κενό σχετικά με τις εκπαιδευτικές προσεγγίσεις που θα ήταν οι πιο αποτελεσματικές για την κοινωνική ένταξη των αυτιστικών ατόμων, διερε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Autism Spectrum Disorders (ASD) include various types of pervasive developmental disorders, which, due to the diversity that characterizes their manifestations, are difficult to approach educationally based on standardized practices and methods. People with ASD face particular challenges in the social and educational environment due to their deficit in communication and social interaction, a fact that puts them at high risk of exclusion. In recent years, the issue of the integration of people with ASD both in social and in educational terms has been of great interest in the academic and scientific society, with remarkable research findings guiding specialists in planning evaluations and interventions for these people. The aim of the current research is to cover the research gap regarding the educational approaches that would be the most effective for the social integration of autistic people, probing the way in which the correlation of primary-secondary education in terms of school-bas ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Los Trastornos del Espectro Autista (TEA) incluyen diversos tipos de trastornos generalizados del desarrollo que, debido a la diversidad que caracteriza sus manifestaciones, son difíciles de abordar educativamente con prácticas y métodos estandarizados. Las personas con TEA enfrentan desafíos particulares en el entorno social y educativo debido a su déficit en la comunicación y la interacción social, lo que las expone a un alto riesgo de exclusión. En los últimos años, la integración de las personas con TEA, tanto social como educativa, ha suscitado gran interés en la sociedad académica y científica, con notables hallazgos de investigación que orientan a los especialistas en la planificación de evaluaciones e intervenciones para estas personas. El objetivo de la presente investigación es cubrir la brecha investigativa existente sobre los enfoques educativos más eficaces para la integración social de las personas con autismo, explorando cómo la correlación entre la educación primaria ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/60353
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/60353
ND
60353
Εναλλακτικός τίτλος
The integration of children with autism in and out of the school context in secondary education in the Region of Thessaly
La integración de los niños con autismo dentro y fuera del contexto escolar en la educación secundaria en la Región de Tesalia
Συγγραφέας
Νίκας, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Εμμανουήλ)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Universidad de Córdoba. School of Education Sciences
Εξεταστική επιτροπή
Martines Vicent
Vega Gea Esther
Ortega Tudela Juana Maria
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, γενικά
Λέξεις-κλειδιά
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Παιδιά; Αυτισμός; Ένταξη; Σχολικό πλαίσιο
Χώρα
Ισπανία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)