Οι στάσεις των εκπαιδευτικών απέναντι στη συμπερίληψη αυτιστικών μαθητών και παράγοντες που τις διαμορφώνουν

Περίληψη

Το σύγχρονο εκπαιδευτικό τοπίο έχει υποστεί αξιοσημείωτες εξελίξεις, ιδιαίτερα στην κάλυψη των μοναδικών αναγκών διαφορετικών μαθητών, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που έχουν διαγνωστεί με αυτισμό και άλλες αναπηρίες. Ως αποτέλεσμα αυτών των εξελίξεων, οι αρχές της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης έχουν γίνει πιο εμφανείς, δίνοντας έμφαση στην ισότιμη και ενεργό συμμετοχή όλων των μαθητών στις κανονικές τάξεις. Αυτή η έρευνα επιδιώκει να διερευνήσει τις πολύπλευρες πτυχές της εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς, εξετάζοντας τα θεωρητικά θεμέλια, τα πλαίσια πολιτικής, τις κοινωνιολογικές προοπτικές και τις πρακτικές εκτιμήσεις που απαιτούνται για την επιτυχή ένταξη των μαθητών με αναπηρίες. Το Κεφάλαιο 1 αναφέρεται στην ειδική αγωγή στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, στους στόχους της και στις δομές ειδικής αγωγής στην Ελλάδα. Επιπλέον, παρέχει μια εισαγωγή στην έννοια του αυτισμού, της Διαταραχής Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), μιας νευροαναπτυξιακής διαταραχής που χαρακτηρίζεται από προκλήσεις στην κο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The modern educational landscape has undergone remarkable developments, especially in addressing the unique needs of different students, including those diagnosed with autism and other disabilities. As a result of these advancements, the principles of inclusive education have become more prominent, emphasizing equal and active participation of all students in regular classrooms. This research seeks to explore the multifaceted aspects of inclusive education, examining the theoretical foundations, policy frameworks, sociological perspectives, and practical assessments required for the successful inclusion of students with disabilities. Chapter 1 addresses special education in the Greek educational system, its goals, and the structures of special education in Greece. Additionally, it provides an introduction to the concept of autism, Autism Spectrum Disorder (ASD), a neurodevelopmental disorder characterized by challenges in social interaction, communication, and behavior. In Chapter 2, t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57547
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57547
ND
57547
Εναλλακτικός τίτλος
Teachers' attitudes toward the inclusion of autistic students and the factors that shape them
Συγγραφέας
Δαλαμήτρου, Βαΐα (Πατρώνυμο: Ζήσης)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Universidad d Córdoba
Εξεταστική επιτροπή
Martínez-Pérez Vicent
Hidalgo-Ariza María-Dolores
Román-Graván Pedro
Llorente-Cejudo María del Carmen
Quintero-Ordóñez Belén
Siles-Rojas Carmen
Marín-Diaz Verónica
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Ειδική εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Συμπερίληψη; Αυτισμός; Ειδική αγωγή και εκπαίδευση; Διαταραχή αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ); Σχολική ένταξη
Χώρα
Ισπανία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)